Lume, lume, soro lume…

…  de ce eşti aşa cretină !?

Radiaţiile din Japonia au afectat grav România :  după laptele cu iod, e rândul ploilor cu bani

Priviţi atent la cer, înainte să ieşiţi din casă !

The Godfather…

Fiul unui mafiot stătea la birou şi scria o scrisoare pentru Iisus, de Crăciun…  La început scrie :  „ Dragă pruncule Iisus, am fost un băiat bun tot anul, deci vreau o nouă… ”  Se uită la ceea ce a scris, după care mototoleşte hârtia şi o aruncă la coş…  Ia o nouă foaie şi scrie din nou :  „ Dragă pruncule Iisus, am fost un băiat bun aproape tot anul, deci vreau o nouă… ”

Se uită din nou cu dezgust la ceea ce scrisese şi aruncă foaia de hârtie !

După asta, îi vine o idee…  Merge în camera mamei lui, ia statueta cu Fecioara Maria, o pune în sertarul biroului, pe care îl încuie cu cheia…

Ia o nouă foaie de hârtie şi scrie :  „ Dragă pruncule Iisus, dacă vrei să-ţi mai vezi vreodată mama… ”

Adolescenţii de azi, ca şi cei de ieri, încearcă să-şi găsească o identitate…

Unii reuşesc din prima, alţii după câteva încercări, alţii deloc.

Acesta este un caz mai special…

Pentru început, eroul nostru s-a crezut emo…  Apoi a descoperit că nu este făcut ca să fie trist şi a încercat ceva mai strong !

Abia scăpat din lagărele de concentrare…

Am cravata mea, sunt pionier !

La cum arăţi, nu mă mir că nu e nici dracu’ pe stradă !

Ştiţi cum zice americanul :  How gay is this ?

Mă gândesc la un cuvânt care începe cu litera G, ar mai fi unul care începe cu P şi unul care începe cu B

Dar mai bine nu mă mai gândesc la nimic…           E mai simplu aşa !

Un exemplu de metrosexual în căutare de pradă…

Ia uitaţi ce am produs aici cu colindu’ :  numai de 1 leu şi de cinci !

Ca să sărbătorim evenimentul, bem nişte apă plată…

Dar parcă nu mai e în sticlă…

Vă e foame ?       Vreţi să îmbucaţi ceva ?

Shhh !       Îi dă cineva o lamă ?      Poate îşi face o păsărică…

Auzi, tu când ajungi acasă, ajungi cu bine ?         Pisi mică !

Din ciclul  „ Băieţei cu păsărică ” , vi-l prezint pe Robert…

Sincer, nu ştiu ce să fac…       Să-l compătimesc, sau să mor de râs !?

Oricum nu-mi bat capul prea tare, ştiu că e din altă reţea !!! 🙂  🙂  🙂

Mă mir cum de nu ai descoperit încă chiloţii  „ Daniel şi Gabi ” …

Ai tăi sunt  „ Orb şi Trist ” , care nu mai sunt la modă de mult timp…

Mă ondulez încetişor…

Oooohhhh, uhhh, ahh…

Iar mi-au intrat chiloţii-n cur !

Dudu Steel şi-a făcut operaţie de mărire…

Acum o are cât autostrada Transilvania !

Cred că şi tu ai nevoie de o mărire.

Doi homosexuali, într-o pădure :
– Poposim ?

Nu ştiu dacă te-ai câcat printre urzici sau te-a bătut iubitul tău cu biciul la cur…

Cert este că îţi trebuie urgent un tratament cu limba…        De clopot !!!

Trece repede !

Prietenul la nevoie se  (re)cunoaşte…

După sticla aia de vin, te cred şi eu că ai nevoie de ceva tare…

Adică să intre ceva tare !

Haide, Gigele, scoală din pat şi dezbracă-te !

Ce te uiţi aşa, ca la femei gravide !?

Dacă nu ajungi la propriu sfârc, ai două variante :

ori îţi tai sfârcul, ori îţi tai limba !

Dacă ai marele noroc să-l întâlneşti pe Solcanu sau pe Tarky,

atunci te poţi numi cel mai norocos om din lume !

Comentariu original :  “aici e vorba de RESPECT !”

Ai dreptate…     Ăla mic, respectă pe ăla mare, corect ?

Dacă RESPECŢI principiul acesta, dă-ţi pantalonii jos şi TACI !!!

Cupidon, înainte de plecare, mi-a lăsat perna şi mărunţişul ăsta…

Crezi ce vrei, dar eu oricum tot pe tine te iubesc, puiule !

Dacă ai o sexualitate ambiguă, nu e nicio problemă…

Când o expui într-un mod patetic, atunci apar problemele !

Bombonel la perete, aşteptând cu nerăbdare poziţia prizei şi a ştecherului din dreapta sa…

După câteva ore bune de stat cu burta lipită de perete, spre dezamăgirea voastră,

Bombonel nu este revoltat, ci doar s-a hotărât să folosească bâta pe post de  „ calmant ” ,

deoarece ştecherul nu a venit la întâlnire !

Ştiam că atunci când înaintezi în vârstă, îţi vine mintea la cap…

La tine e în chiloţi !?

Ce-ar mai fi de spus despre tine ?       A, da…       Ia-ţi o perucă !

Am văzut la cineva blugi cu model asemănător…

Ai grijă când schimbi chiloţii, să nu-i îmbraci invers !

Cum agăţi minore pe hai five ?       E simplu ca  „ Bună ziua ”  !

Îţi amenajezi camera într-un adevărat studio foto…

Fundalul roz e obligatoriu !

Îţi pui chiloţeii luaţi de la piaţă,

unde mă-ta a fost ţepuită de bişniţari şi s-a bucurat că ţi-a luat 3 perechi la 10 lei…

Ochelarii cumpăraţi de tac-tu din benzinărie nu trebuie să lipsească, în niciun caz !

Următorul pas e să-ţi strângi chiştocul,

ca să nu creadă fetili că tu ai păsărică şi va zbura din ramură în ramură, că este grav…

Sigur te vor aborda Solcanu şi Tarky !

Îţi mulţumesc că exişti, îţi mulţumesc că îmi zâmbeşti, îţi mulţumesc că eşti fericit…

Acum apucă-te de plâns !

Mamă, dacă te uiţi la mine,

Să ştii că nu-mi este ruşine…

Tu de când mi-ai dat viaţă,

Iubesc sexu’ cu mustaţă…

Iubesc sexu’ cu pendulă,

Şi-am să sar din…  pom în pom !

Fetele băgau şi ele banii…     Cică la seif !

Sunt sigur că au un seif mai mult decât încăpător !

Sigur aşteptau şi nişte domni care să le mărească dobânda…

Să moară criza financiară !

Zi-le maestre !

Tot se poartă moda asta…     Vedetele de ce s-ar lăsa mai prejos !?

E primăvară…      Nu o să mai ningă…      O să plouă cu bani !

Nimeni nu a mai găsit arca lui Noe…

În schimb, i-am găsit comandantul !  🙂

Într-o zi, Marta Logu Tristaru se plictisea pe messenger…

Deodată, primeşte un mass cu o ştire :   „ Doi preoţi au fost prinşi făcând sex ! ”

Ştiţi cu toţii cazul…

Nu a stat deloc pe gânduri…

Marta Logu îşi sună iubitul şi trece la fapte, în speranţa că va ajunge şi el la teveu,

precum cei doi popi…

Şi, ca să nu apară la teveu precum o maimuţă scăpată din  „ poalele popii ”  , Marta Logu a lu’ Tristaru îşi trage o freză  „ á la picat în cap ”  şi un zâmbet de băiat/fetiţă satisfăcut/ă…

Din păcate, Marta Logu şi a lui strategie nu a prea funcţionat…

Nu a ajuns decât aici !!!

Dudu are ca admiratori şi îngeri şi diavoli…

Mai jos, veţi observa două exemple…

Ca să ajungi ca Dudu, nu trebuie să faci nimic…

Doar că uneori mai trebuie să scapi săpunul, în timp ce faci duş !

La ce salon te-ai epilat, nebuno ?  🙂

În cucu’ gol şi cu ghizdanul în spate…     Se poartă anul ăsta… în budă !

Important e să te protejezi de frig şi să îţi pui mănuşi…

Tu n-ai cuc, ai păsărică,

De femei îţi este frică…

Ţie-ţi place Dudu Steel,

Că e plin de sex-appeal.

Dă prosopul ăla jos,

Să-l vedem pe unsuros !

Că din poze ce vedem…

Pare-a fi un şoricel !

Cine nimereşte gaura, are dreptul să o lărgească în limita bunului simţ !

Concurentul cu numărul 1 este domnişoara Naomi !

Concurentul cu numărul 2 este domnişoara Alexandra !

Concurentul cu numărul 3 este tatăl uneia dintre ţinte !

Premiile constau într-o cutie de Nivea, una de ulei lubrifiant şi una de vaselină…

Vă dorim mult succes !

Pregătiri…  pentru următorul client !

Comentariu original :  “cea mai sexi fata…adica baiat..”

Nici tu nu ştii ce eşti !?

Eu cred că noaptea eşti o alintătură de fetiţă…

Ziua eşti ce vrei tu !  🙂  🙂

Şi când apa se opreşte, cucul nostru se-ofileşte…

Spumă, spumă, spune drept :  Care cuc e mai infect ?

Bărbat fermecător şi talentat, pierdut puţă…

Se declară nulă !

Visul oricărui părinte !

Grea e viaţa şi pustie, când te caci şi n-ai hârtie !

Măi să fie !

Fotbalist, şi cu valoare,

Intră prin alunecare,

Moare lumea, moare, moare !

Cât o fi iarba de verde,

Mingea el tot nu o vede,

Lui îi place-n sufragerie,

Ce scula lui, doar stă cu chirie !

Printre farfurii şi cupe,

Se-ncordează, de zici că se rupe.

Bagi femeile în boală,

Gata, te ia Piţi la naţională !

Eu cred că eşti doar constipat…

De la atâta fotbal jucat !

Eşti trist şi tare supărat,

Iar stai cu botul ţuguiat,

Cocoş timid şi zbuciumat…

Cu pleata-n vânt iar ne zâmbeşti,

Iar te-ai băgat la doi douăzeci…

Cocoş timid, să nu mai pleci !

Nervos în baie ai ajuns,

Mă-ta iar nu ţi-a dat bani de tuns…

Boticul iar l-ai ţuguiat,

Ai fi vrut să te naşti fată, nu băiat…

Cocoş timid şi zbuciumat !

Vi-l prezint pe Carlo, manechinuitul ecologic !

“in my room”

Am computer 286 şi perdele foarte pizdoase,

Tastatura-i cu butoane şi tastez lângă icoane…

Cu sistemul meu hi-fi, te trimit rapid în Rai,

Aşezat pe un milieu, îl aude chiar şi Dumnezeu !

Fetele sunt cam ciudoase, că n-au buze aşa cărnoase,

Şi mărgelele sunt fine, îmi plac  „ fetele ”  virgine !

Eu trăiesc viaţa din plin, mă cred mare manechin,

Iar n-am bani de renovare, dă-mi un comment, frăţioare !

Întrebare :  Ce face o blondă cu urechea lipită de un perete al casei ?

Răspuns :  Ascultă house !

Ghici, ghicitoarea mea :

Stă ca tristul în oglindă, cu chiloţii până-n gât,

Zici că e un amărât,

Lanţul şi cu telefonul îl scot în valoare,

Fetele când îl văd  „ moare ” …

Are cucul cât o nucă,

Şi gândeşte cu o bucă !

Ce e !?

Făcut pentru alocaţie…

Mers la şcoală, luat alocaţia, făcut poze cu ea…

Sunt un şef !

Buzele ăstea îmi inspiră ceva…

Dar mi-e ruşine să vă spun ce anume !

Cine nu observă puştiul, ori e poponar, ori e gay !

Începând de azi, o să mănânc doar legume…

Şi doar de pe jos !

Poliţista adjectivă…

Mâinile la spate şi depărtează picioarele !

Urmează cavity search

Să te ţii bine…           Îţi vâră pulanul ăla-n cur !

E primăvară…

De acum vom scoate vaca la păscut !

Adio, iarnă…        Ne vedem la anu’ !

Despre tzunoi
Sictirit pe viata. Mi s-a facut lehamite de ceea ce vad in jurul meu: pe cine promovam ca vedete, pe cine alegem sa ne reprezinte, etc.

Lasă un răspuns

