Să-mi bag ceva în el de Orange Shop !

 

Ieri am fost la Orange Shop ( Nu , doamnă directoare, nu era în timpul programului !  Doar era pauză de masă ! 🙂 ), ca să fac ceea ce a făcut un domn, într-un coafor din Bucureşti  ( glumesc, desigur ) …  Acolo am dat peste un prieten…

– Ce faci, mă, n-ai treabă ?  Freci manganu’ pe aici !?  Ce bine ţi-o fi să fii patron !
– Am o problemă cu cartela, zice el.
– Unde stai la coadă ?
– La asta…  Vezi că tre’ să iei un număr de la intrare şi te strigă ei…  Nu mai e cu rând, ca pe vremuri la banane !

Mă duc să-mi extrag lozul norocos…
– Ce număr ai ? îl întreb.
– B 138…  Tu ?
– A 109…  Te-am spart, mă ia înaintea ta, plec şi te las aici ! îi răspund cu un zâmbet dispreţuitor pe meclă…

La Orange tre’ să aştepţi să vină o tanti obosită şi sictirită să strige numărul tău…  Apare cea tanti obosită şi strigă :  „ B 101…  B 102 ”  …  Iar la mine, la tribul meu :  „ A 105 ! ”

– E clar !  îi zic amicului…  Mâine o să trag o fugă să-ţi aduc nişte apă şi provizii, că aici prinzi Paştele !  Îţi aduc şi nişte episoade cu Bear Grylls, poate îţi spune cum să supravieţuieşti în Orange Shop !

Aşteptăm  ( Asta e, românul e obişnuit ! )…  La B, unde aştepta el, coada mergea foarte repede…  La mine se câcâiau ăia,  de parcă rezolvau ecuaţii de gradul ţânşpe,  pe bobul de orez !

Mai bârfesc niţel cu amicul, mă mai uit pe afişe cu  „ Părerea dumneavoastră este importantă pentru noi ” …  Mă joc cu un Galaxy Nexus…

 

Nu, nu eu am scris asta !          Sunt nevinovat…

Mâna mea a făcut-o !    🙂

 

 

Din când în când, mai apărea ba câte o domnişorică, ba câte un băietan tânăr, să strige numere…  Media de vârstă e foarte mică acolo…  În afară de o hoaşcă bătrână şi comunistă de la casierie, cu părul pus pe bigudiuri, cam toţi arată ca proaspăt scăpaţi de coşuri !  Chiar sunt curios cât au leafa !

Şi lucrurile se prelungesc…

Şi eu încep să mă simt ca la coadă la Finanţe !

Mai trece ceva vreme…   Simt cum începe să-mi crească barbă !

Mai trece o vreme…   Tic-tac, tic-tac…   Cu numai două calorii !

Mai trece încă o vreme, epuizez cu prietenul toate bârfele din ultima vreme…

Ne uităm la ceas…

Mai trece o vreme, începe să ne taie probleme stringente, dar noi refuzăm să mergem…  Dacă ne striga numărul cât timp noi eram cu ştromeleagu-n braţe !?

Mă apuc de ronţăit unghii…  Eu deţin un doctorat în asta, mai ales când mă apucă dracii…  Apoi încep să mă joc cu părul meu cel lung…  Ăla de pe picioare !

Încerc să-mi explic de ce pe linia mea nu se avansa deloc, pe când pe linia lu’ Alex se mergea cam cu 10 kilometri / oră…  Dar mintea mea nu poate desluşi vraja nepătrunsului ascuns !

Trece o oră…  60 de minute…  3 600 de secunde…  Păi, ori suntem golani, ori nu mai suntem !?  E timp din viaţa mea, care, conform speranţelor mele, va fi destul de scurtă pe această planetă…

Amicului meu, Alex, îi vine rândul…  Îşi rezolvă problema, apoi, la plecare, râde de mine sarcastic…  Îmi spune că  „ Mâine o să vin să-ţi aducă nişte apă şi provizii, că aici te prinde Anul Nou…  Ba chiar o să-ţi aduc şi nişte episoade din Bear Grylls, poate înveţi de la el cum să supravieţuiesc în Orange Shop !  Sau poate ai noroc şi nu s-au înşelat mayaşii, şi lumea se sfârşeşte anu’ ăsta…  Scapi mai repede ! ”

Învins şi umilit, mai stau vreo 20 de minute…  Apoi rămân fără unghii, fără freză, fără baterie la telefon  ( Mă jucasem în draci jocul ăla cu liposucţia ! ) , fără răbdare, fără prea mult păr…  Mai eram mândrul proprietar doar al unei pleoape, care şi ea fremăta de furie şi de draci !

Cu cel mai mare tupeu de care sunt în stare, mă bag direct în faţă la una dintre domnişoarele de la stand…  Deja pauza mea de masă se terminase de vreo oră !

– Domnişoară ! zbier, furios ca marea…  Stau aici de o oră şi jumătate !  Vă bateţi joc !  Doresc să fac o plângere !

– Sigur, e dreptul dumneavoastră, îmi răspunde domnişoara…  Vă rog, luaţi un număr de ordine de la intrare !

 

Am plecat mâncând pământul…  Mă rog, gresia, sau ce aveau pe jos…

 

P. S. :  Bag pula, poa’ să-mi suspende ăştia numărul, eu la o coadă ca aia nu mai stau !

Despre tzunoi
Sictirit pe viata. Mi s-a facut lehamite de ceea ce vad in jurul meu: pe cine promovam ca vedete, pe cine alegem sa ne reprezinte, etc.

5 Responses to Să-mi bag ceva în el de Orange Shop !

  1. G says:

    mă dusem într-o zi la orange shop să-mi activez nu mai ştiu ce opţiune, da după juma de oră mi s-a spus că cineva din localitatea mea care poartă acelaşi nume de familie, ceea ce e după ei o -rudă- are datorii la vodafone, firmă ce este în parteneriat cu ei; normal, dacă nu sunt de acord cu sistemu` puteam safac o plângere..

    • tzunoi says:

      Lasă, că nici cu vodafonu’ nu mi-e ruşine… Am avut câteva experienţe şi cu ei ! Sunt curios : pâna la urmă ai făcut plângere sau nu ?

  2. G says:

    fără să mă mai implic în complicaţii le-am dat diferenţa pt serviciul ăla si gata.

    • tzunoi says:

      Ştii ca sunt direct şi nu mă ascund pe după deget : prost ai fost ! Ai auzit de expresia ” Să le dai trămbiţă ? ” Exact asta trebuia să faci! În schimb ai încasat-o !

  3. G says:

    Poate..
    Dar dacă stau să mă gândesc mai bine acum, cred că am făcut bine atunci:
    – dacă aveau dreptate dar le contestam legislaţia, ei nu urmăreau de fapt decât să obţină prin situaţia creată, deci (şi) prin mine o metodă mai constrângătoare pentru posibila rudă să-şi rezolve restanţele; le jucam jocul (cădeam de prost..?);
    – dacă n-aveau dreptate şi le contestam şi legislaţia sunt sigur că rezolvarea plângerii putea suna destul de cunoscut – „Ne pare rău, a fost o eroare, ne cerem scuze!…” expresie des întâlnită şi arhicunoscută ca dezvinovăţire pentru ţepele de la care se cer explicaţii (cred că tot de prost cădeam şi aici);
    -dacă eram bazat trebuia pus tribunalul (eventual TVR-ul) pe ei; cu toate c-ar fi zgârcite despăgubirile, cum ai zis, vorba aia – le făceam trâmbiţă.

Lasă un răspuns

