Priviţi şi vă cruciţi !

Ce poveste tristă !Ce poveste tristă !

Eşti în formă maximă, doar când ai toţi muşchii antrenaţi !

Multă dragoste…       Să moară slăbănoagele de ciudă !

Acum înţeleg de ce îşi fac şmecherii poze cu bani…

E cea mai simplă metodă de agăţat fete sincere.

Cei trei musculoşi…

De la Stânga la dreapta :  Athos ( coniacul ) , Porthos şi Aramis…

D’Artagnan făcea poza !

Botic mic şi ţâţe lăsate…  Cea mai proastă combinaţie !

Are şi cenzura părţile ei bune…

Poţi să cenzurezi mai mult decât trebuie.

S-a logodit Botezatu…  Logodna cu Valeria Marini a fost doar de faţadă…

Adevărata iubită este româncă.     Bote nu-şi trădează ţara !

Comentariu original :  “io in camera la mn dp o noapte furtunoasa”

A bătut vântul, a fulgerat şi a tunat !?    Sau noaptea a fost furtunoasă din alte motive ?   Până te gândeşti să-mi răspunzi la întrebări, poate ar fi bine să-ţi schimbi chiloţii…   Ăia de pe tine par cam uzi !   🙂  🙂  🙂

Apostolii s-au întâlnit la un team building unde era prezent şi Şeful cel Mare…  Mâncau, beau, discutau despre situaţia actuală a echipei naţionale de fotbal…  La un moment dat, au fost întrerupţi de o domnişoară doritoare de autografe !

Dragostea trece prin stomac…  Sau era vorba de alcool ?

Clasic :  mobila, perdelele de Paşcani, zugrăveala şi, foarte probabil, carpeta…

Modern :  mp3 player, celular, lenjerie leopardată, poze pe haifaiv…

Robin Hood şi bărbaţii în izmene…

Robin are puţină treabă în spatele papagalilor…    Revine imediat !

Carpetă cu tigru, boxe, fire, cizme de aur, pernă cu pene, haine pe jos, flori, covor persan…  Tacâmul complet !

Prinţesa de la ţară, full opţional…

Pur şi simplu, magnific…

Carpetă cu cerbi, dulap de când lumea, pătură roşie din păr de cămilă, monitor pe o masă veche, lavabilă expirată pe pereţi…

În mijloc şade prinţesa îmbrăcată sexy şi cu cizme din piele neagră !

Iarna la Zoo…

V-aţi gîndit vreodată cum supravieţuiesc animalele exotice iarna la Zoo ?

Cred că nu…    Dar nu-i nici o problemă, m-am gândit eu !

O prinţesă şi-un golan = poveste de dragoste

Maricel, zis şi Budha  ( Oare e buda pe care o vizităm zilnic ? ) , este un golănaş plecat prin ţări străine…

Orice golănaş care se respectă, are o prinţesă care îl aşteaptă acasă…

Împreună formează un cuplu modern…

Eu zic că se potrivesc de minune !

Când dragostea e mare, sufletul trebuie să fie pe măsură…

Domnul din imagine are o iubire mare…

Şi când zic mare, nu mă refer la sentimente !

Din cauza secetei, micuţa sirenă a eşuat în dormitor.

Toată lumea are poze pe net, dar foarte puţin ştiu cum să le facă…

Cearşaful care acoperă pereţii este esenţial, ochelarii de soare nu sunt tocmai necesari, dar aduc acel ceva în plus…

Dar, indiferent ce faci, dacă nu-ţi arăţi burta, e degeaba !

Dă-i Doamne şi ei una !

Sfânta pulă…      Sau lipsa ei !

Ceva nu e în regulă aici, şi nici nu am de gând să vă spun ce…  Toate vreţi să fiţi Jennifer Lopez !  Ce ţi-e şi cu Photoshop-ul ăsta !

Ştiaţi că, componenţa formaţiei B.U.G. Mafia a suferit modificări ?

Aşteptăm cu nerăbdare noul album !

Idealul meu în viaţă…    E femeia cu mustaţă !

La scăldat…

Fiecare după posibilităţi…  Ehe, fetelor, dacă mai faceţi multe figuri, băieţii se vor reprofila !

Ştiţi că anumite specimene de sex masculin se adresează femeilor cu expresia

  „ Ce faci, păpuşă ? ” …     Acum înţeleg de ce !

Femeie la purtător…

Avantaje şi dezavantaje…  Nu-ţi fură nimeni lanţul, dar nici nu poţi să-l porţi peste tricou…  Păi, ce crucea mea !

Iar o mostră de traducere á la Google…  Maestre, ai mare grijă…  Ăştia ţi-au pus gând rău…  La refren, sau când e solo, las-o mai moale !

Regele animalelor…  Acum şi pe feismuc !

Mamă, mi-ai stricat poza de profil !

Dalmaţianule, ai mare grijă…  În seara asta, Cruella de Vil patrulează pe străzi !

Bădiţă, am uşa nouă…  Vino de mă vizitează, când mamaia croşetează !

Ai citit ?  Bine !  Acum închide ochii şi imaginează-ţi cum arată acest specimen…

“07 01 2009 SecreT”

“oooooooo :>”

“am dat un tell si in 5 min am facut maruntisu asta”

“………………….doar………….GaNdiT………………..”

“nu prea imi statea parul da na cum atunci mam trezit”

“am scos si o stikla in evidenta ”

“lovele……..nu prea imi statea paru bine deoare ce am facut dhusuletz”

“:> cum imi sTa :> is Da Emo funky …………………..”

Ups, iar ai trecut pe roşu… Nici la stop nu ai oprit…  Ruşinică !

Menage a trois…  El, ea, şi… !?

Limbuţa fermecată…

Click pe imagini !

Cu Salam, ori te plimbi iarna când e frig, ori îţi cumperi o maşină frigorifică…  Alte opţiuni nu ai !

Fetelor le plac oamenii gospodari şi muncitori…  Casa să fie casă şi masa să fie masă… Perdelele, perdele şi hainele curate !

Fetelor le plac bărbaţii cu aere de macho, care în tinereţe au avut orice femeie au dorit !

Credinţa este obligatorie, iar tatuajul denotă forţă şi putere…

După o zi lungă la prăşit, e timpul să vă puneţi gândurile în ordine, dar, în acelaşi timp, să arătaţi sexului frumos rezultatul unei zile istovitoare :  bronzul cu maieu !

Şi, dacă tot nu v-au picat în plasă fetele, ca muştele după spray, încercaţi cu o invitaţie la un Gang Bang seara, după ce se întorc vitele de la păscut !

Băutură, bani şi ochelari de soare…  Interlopii din sufragerie nu iartă nimic !

De la atâta beutură, mi s-a făcut cam foame !

Chivas, Jack, Sherridan’s, vin ?  Ce dracu’ să beau ?

De la atât gândit, m-a luat somnul…

Ştiţi cum recunoaşteţi o ploaie acidă ?  Picăturile sunt galbene…  Vă întrebaţi cum a făcut banii ?  Mai bine nu !

God save the Queen…  Că de paraşute avem noi grijă !

Recunoaşteţi personajul ?  Şi mie mi-a fost greu…

Ce ziceţi, fetili ?  Vă interesează ?  Ieftin şi de calitate !

Vă gândiţi şi îmi spuneţi dacă sunteţi interesate…

Eventual, poate vă face şi o reducere de grup !

Avem di tati :  bani, chistol, ţîgări, maus şi jucării…  Dar, mai ales, avem şmecher fără gât.  Concluzia ?  Chiar dacă ai de toate, fără atitudine nu valorezi nici cât un pârţ !

Ai de pula mea, cât bănet !  Euro şi lei…  Trebuie să deschid două conturi la bancă…  Mai bine îi ţin la saltea.  Îi scot din când în când pentru poze !

Noua hârtie igienică Valoarea :  te ştergi la fund, sub braţ, apoi miroşi…  Se poate comanda direct de pe site.  Dacă comandaţi acum, primiţi cadou ultimul album a lu’ Guţă !  Fără număr !

Tu ce ai vrut de la moşu’ ?      Bani, lovele, biştari, lei, etc. ?

Sau portocale ?

Nike este… Crucea este… Banii este… Ghiulul este… Ochelarii este… Freza este…  The perfect picture !

Am onoarea să vă prezint primul câine cu valoare !

Traficant internaţional de capace de bere şi lapte praf, a făcut avere din vânzarea de suc de şosete şi ciori vopsite în papagali…  Acum ne dă lecţii de viaţă între două doze.  Alo, nea Caisă !  Cu făina nu se fac liniuţe ?!

Imaginaţie bogată + Lipsa de ocupaţie + Minte în colţuri – Plictiseală cronică = Personajul de mai sus !

Adică orele de educaţie sexuală din şcoli !

Tarzan-ul din sufragerie…

O să ziceţi că nu vedeţi jungla…  Cum adică, nu o vedeţi !?  E între picioare, îi iese din cur !

Despre tzunoi
Sictirit pe viata. Mi s-a facut lehamite de ceea ce vad in jurul meu: pe cine promovam ca vedete, pe cine alegem sa ne reprezinte, etc.

Lasă un răspuns

