De data asta, am belit-o !

Văd că în ultima perioadă se înteţesc ameninţările la adresa mea…  Aşa cum am zis, şi mă repet :  nu o să postez comentariile şi opiniile cititorilor…  De ce ?  Nu ştiu, dar aşa vrea muşchiul meu.

 

Şi nu mai pot eu de toate ameninţările unor schizofrenici şi martalogi !

 

Mai jos o să postez un comentariu de la o cunoştinţă mai veche…  Nu am modificat nimic, e limbajul lui, propriu şi personal…

 

“wa dak aflu kre suntetzi in crucea mamii voastra va omor…dumnezeii mamii voastra sa va fut…vatzi pus q cn nu trebuia………pupammai p pula asaa????……iubire knal aaa?????……c drept soarele mamii voastra atzi postat draq mai iartama kre poza asta….vi se pare k is bulangeu…wa kktzi q ochi c suntetzi voi…..yo is un qrvar shi un derbedeu mai mare dekt credetzi…….una la mana faptu k ai ochelari d soiare nu inseamna k ejti  bou draqlui….shi nus dat q ruj…..ci poza ii prelucrata in photoscape da vad k suntezti nijte projti d nu datzi in gropi….a 2-a la man yo stau in crucea masii sa vad c este surprins in spatele meu sau qM……..dumnezeii masii sa ii fut…grija asta ma fute p mn….yo pot sa pun o poza q mn knd o fut p una…probleme???????>……shi k sa jtitzi shi voi poza asta ii faqtha d altcineva…nu mi-am faqtho singur…..24 d ore are baiatu la dispozitzie sa o jtearga……altfel osa ma oqp yo shi q baietzii mei d treabha asta personal ”

“dumnezeii mamii voastra sa va fut…crucea shi hristosu matiii…..pupamai in pula aaa>>>>fraiere???????>…..laxativ aaa????…iubire d knal????a?????????vatzi supt d la mn shi d la baietzii mei pt treabha asta oricine atzi fi voi…q c mortzii mamii vastra shi q c drept atzi pus voi asta…wa bou draqlui k nu jtiu qm dumnezeii masii sa itzi mai zik.,…ejti chior…unde vzi uh ruj….poza ii prelucrata in photoscape boule d asta se vede aja…..wa kkt q ochi…yo is un qrvar shi un derbedeu qm rar vzi……..yo stau aqm in d-zeii masii sa vad c este surprins in spatele meu bagamiaj pwla in gatu vostru sa mio bag shi in toate k vatzi pus q cn nu trebuia…faptu k mi-am pus ochelarii p ochi gatha is bou…ducetziva inplm d boraztii draqlui..24 d ore avetzi la dispozitzie sa dispara poza kre draq se oqpa q astrea altfel ma oqp chiar yo q baietzii mei d treabha asta…shi credetzima k nu va doritzi aja cv…….shi dak se mai intampla odatha…….va arat yo qtitze,rozete, pistoale, k1…k yo q din ajtia umblu ”

…  zice Sergiu, cunoscut şi ca Romeo din canal.

 

În primul rând, iar a durat ceva până am descifrat heroglifele tale…  Pe vremea mea  ( când dinozaurii încă alergau liberi pe pământ )  am studiat la şcoală altă gramatică a limbii române…

În al doilea rând, nu înţeleg de ce pula mea tot vorbeşti la plural…  Nu e necesar să mi te adresezi cu  „ dumneavoastră ” …  Prin venele mele nu curge sânge albastru, ci ocazional maro, de la câte o Silva brună…  Aici sunt numai eu şi cu mine; uneori ne mai vizitează şi Ionuţ…  În al treilea rând, mi-ai scris că te-ai bucurat că  am închis blogul, dar văd că tot ai intrat, şi, chiar a doua zi după ce am pus poza cu tine, ai postat şi un comentariu…

În al patrulea rând, cred că TU nu ai reuşi să fuţi nici măcar o păpuşă gonflabilă !  Până şi aia are stimă şi respect de sine !

Şi nu în ultimul rând :  mi-e ruşine că trăiesc în aceeaşi ţară şi respir acelaşi aer cu specimente ca tine !

 

Apropo, iar vii cu tovarăşii tăi ?  Băi, sincer, chiar aş vrea să-i întâlnesc…  Nu de alta, ca să-i întreb ce dracu’ e în capul lor de stau cu unul ca tine…  Sau poate că dai bine din buze  ( voi, restul, cred că v-aţi dat seama la ce mă refer…  El, mă îndoiesc ! ) , că în clanţă văd că te dai mare şi tare…

 

Stau şi mă întreb…   Dacă ăsta se laudă că umblă cu un asemenea arsenal după el, pe unde dracu’ face parada modei DIICOT-ul !?!?

 

Apropo, voi aţi auzit de photoscape ?

Nu ?!?!?

Aha, deci e bine…  Credeam că sunt eu mai retardat !

 

Şi acum, noi poze cu Sergiu…   În exclusivitate, din colecţia Prêt-à-Porter !

 

 

 

 

Despre tzunoi
Sictirit pe viata. Mi s-a facut lehamite de ceea ce vad in jurul meu: pe cine promovam ca vedete, pe cine alegem sa ne reprezinte, etc.

One Response to De data asta, am belit-o !

  1. Iustin says:

    el e în lumea lui oricum
    după naștere în loc să-l ducă la casa de copii, o greșit și l-o dus la zoo; -prost să fii, noroc să ai!-
    și-o evadat cu reminiscențe de retardat.
    știi cum sunt orașele din zona pădurilor tropicale unde hoinăresc maimuțele?.. așa este el cu tovarășii lui, unde totu-i diferit, altfel: ochelarii de soare, photoscapu, blogul – nu-s pt specimene animăluțe.

Lasă un răspuns

