Iubitorilor de zăpadă

 

 

Voi spune ceea ce e evident :  afară a nins.  Pe lângă faptul că a nins, s-a mai şi depuns…  Câh !  În castelul meu e cald…  Poate fi chiar ca la tropice, depinde câte pături sunt dispus să pun pe mine !  Dacă e musai, pot tasta şi cu mănuşi.  Nu mă deranjează.  Dar gândul că afară se depune strat după strat, care va deveni ori gheaţă ori o chestie plescăcioasă şi udă, îmi încreţeşte părul de pe piept !  Pe care nu-l am…

Presupun c-au fost prea mulţi care au dansat în jurul biroului despletiţi, despănuşaţi şi cu incantaţii în gând…  Incantații de ninsoare…  Prea mulţi care au folosit baby voice în timp ce se mâţâiau :  „ Vaaai, să ningă !  Să ningă !  Zăpada e albă şi pufoasă şi moale, şi putem să ne dăm cu sania şi să facem oameni de zăpadă !  Şi ce poate fi mai frumos, minunat, extaziant decât un strat alb de nea care să acopere întregul oraş !?
Şi băteau din mânuţele lor mici de doritori de zăpadă, în mănuşile lor mici de doritori de zăpadă, cu ochii lor mici de doritori de zăpadă, scandând lozincile lor mici şi răutăcioase…  Da, cu o privire răutăcioasă de doritori de zăpadă.

Ce poate fi mai frumos decât perdeaua de fulgi care coboară cristalin şi se depune pufos ?  Ce imagine poate întrece aceast festin vizual ?  Îţi spun eu !  Pe principiul cine se trezește de dimineaţă să-şi bage bormaşina-n cur, cine a scandat după zăpadă să facă acelaşi lucru !  S-o ia pe toată.  O donez şi pe aia de la curte, şi pe aia care s-a instalat în drumul meu.  Ba chiar şi pe aia care insistă să se aşeze între fular şi geacă, direct pe gât !  Şi cred că mai găsesc şi pe alţii care s-o doneze pe-a lor…

Până la următorii nervi, o zi bună !

 

Despre tzunoi
Sictirit pe viata. Mi s-a facut lehamite de ceea ce vad in jurul meu: pe cine promovam ca vedete, pe cine alegem sa ne reprezinte, etc.

Lasă un răspuns

