Dragi „ Dive ” mondene

Vă zic aşa, ca să ştie lumea de unde să vă ia…  Căci corect ar fi să vă spun  „ dragi paraşute naţionale ” , şi ăsta ar fi un eufemism dulce şi plin de respect faţă de cititoarele mele…

 

 

Aţi transformat presa mondenă, elementul monden, noţiunea de mondenism, în general  ( acela plin de graţie, rafinament, miresme şi odori fine ) , în târg de curve…  De carne vie !  Într-o licitaţie grotescă, purtătoare de viruşi şi cu miros de sex împuţit.  „ Prinde ”  prima pagină cine dă mai mult pe sex…  Şi cine ia mai mult la preţ.  Asta a ajuns ceea ce americanii, naivii, numeau  „ Cover Girl ”  .

Acum aţi ajuns, nu toate, ci doar ălea care vă ştiţi, nu mai are rost să dau nume, că-mi umplu tastatura de urdori, aţi ajuns ca, fără ruşine, să vă dezvăluiţi nu sexul, asta e comisă, ci preţul !  Suma !  Şi încă una impertinentă, prohibită pentru onanistul de rând, proletarul sexului…  Exagerat pentru cum arătaţi :  şlempete, celulitoase şi vâscoase !

 

 

Că doar n-aveţi nestemate-n clitorise…  Mă refer la suma pentru care vă terfeliţi prin alcovuri şi înghiţiţi sămânţa unor vedete de mahala şi a unor manelişti consumatori şi, de altfel, buni plătitori şi de reclamă purtători.

Să vă fie ruşine !  Şi vouă şi mamelor voastre.  Dar şi aşa-numiţilor  „ gazetari ”  care pun botul la astfel de scandaluri.  Măcar ei pun botul cu condeiul…  Aţi transformat presa mondenă în kitschuri şi orduri mioritice de bordei mai sordid ca un bordel…  Presa aia catifelată, frumoasă, cu prinţi şi prinţese pline de voaluri flamboaiante, cu palate, castele, iahturi şi frumuseţi clasice…  Mă întreb, cu o astfel de clientelă, încotro o ia presa asta ?  La ce s-a ajuns ?

Vă afişaţi preţul fără ruşine pe primele pagini.  Ca la târgul de vite !  Iar clienţii vor vaca aia mai ţâţoasă cu ugerul tare şi crăpătura mică, cum e curu’ de furnică…

Voi sunteţi sfârcurile crizei profunde, ale metastazei la care alte fufe, mai puliticiene ca voi, au adus azi România la un nivel atât de adânc, încât nu pot să-l indic.  VIPulistelor, otrepizdelor, modenizdelor !  Puneţi-vă-ţi preţul pe coperţile oficioaselor !  Pe front-page…  Pe ecrane…  Pe kroll…  Pe Casa Popoului…  Nu pierdeţi ocazia, e vremea voastră !

 

Şi mai am o problemă, cât se poate de reală, cu playback-ul…  Mi se înceţoşează privirea, mi se zbate sistematic ochiul, îmi simt zgâriat creierul.  Adică de ce să te ţii de-un microfon şi să te zbânţui artistic, în timp ce caseta cântă în locul tău ?  Stai, frate, pe scaun, dă afirmativ din cap, zâmbeşte, împupilează-te cu prezentatorul, da’ lasă zbânţuiala pentru momentul în care te ţine chiar să pui voce pe zbânţuiala aia !

 

Nu, că pleibechiştii nu se simt întregi, dacă nu adaugă şi puţin teatru…  Dacă tot nu-i ţine vocea, măcar să demonstreze cât de bine pot face ei pe mimul.  Amestec de feţe scremute, durere şi pasiune, câte unul încearcă să deseneze câte o notă mai înaltă…  Ba mai uită un vers, ba o iau înainte, ba parcă trebuia caseta aia să cânte mai repede…  Patetic !  Mai nasol decât eu cântând la spray-ul lu’ doamna mamă  „ Fotoliul din odaie ” , pe când aveam vreo 5 ani.

Şi ochii la cameră, tot timpul…  De parcă încearcă să te convingă :  „ Nu, eu de fapt cânt, caseta din spate e doar aşa, pentru că nu i-am convins să mă lase să demonstrez justa mea valoare.  Le era teamă că dacă bag un alto, se sparg geamurile.  E pentru siguranţa lor.  Nu vezi ce mirobolant recit ?  Da, da, aia-i vocea mea, deci clar sunt artistă.  Uită-te-n ochii mei, şi-o să ştii asta.  Şi pot să-ţi arăt câtă suferinţă zace-n versurile pe care le cânt.  Nu, nu-s constipată, aşa redau eu durerea ” …

 

Ah, ce dificilă e nota asta…  Aaaahhhh, câtă pasiune…  AAAAAAHHHHH, cât patos !

 

Spun cu lăbuţa dusă pios la inimă :  când o să-i văd pe ăia de la Rammstein că fac playback, o să-mi pun o pungă-n cap, o să-mi fac mea culpa, şi-o să recunosc toate  „ talentele ”  care nu pot duce o melodie fără acoperire.  Până atunci, hai să nu ne mai dăm cu curul de pământ susţinând că suntem tari şi scoatem albume pe bandă rulantă şi suntem vedete, doar pentru că ne căznim şi ne opintim să se pupe figura cu ce cântă caseta !

Despre tzunoi
Sictirit pe viata. Mi s-a facut lehamite de ceea ce vad in jurul meu: pe cine promovam ca vedete, pe cine alegem sa ne reprezinte, etc.

One Response to Dragi „ Dive ” mondene

  1. Iustin says:

    o vină au și cei care le mențin elanul prin promovare ostentativă – presa și televiziunea cât de orientată mai este acum spre cultură?.. mai deloc.

Lasă un răspuns

