Episodul 5

 

 

INOCENTĂ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SCARY

 

 

ATENŢIE, URSUL !

 

Când am început această rubrică, am declarat că bărbaţii nu vor fi neglijaţi…  Ei, am cam făcut asta…  Până acum !

 

Vă prezint  ( cu coşmarurile de rigoare )  primul reprezentant al posesorilor de pulă, care sparge gheaţa !

 

Vizionare plăcută !  Sfat pentru părinţi :  dacă sunt copii prin preajmă, ar fi bine să vă scotociţi prin buzunare şi să-i trimiteţi după bomboane.  Nu de alta, dar nu vreau să fiu acuzat de maltratarea lor psihică pe viaţă, la vederea unor asemenea orori !

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Eu, în locul specimenului de mai sus, nu m-aş risca să mă plimb la bustul gol pe poteci de munte…  Dacă aş fi confundat de către vânători cu vreo lighioană sălbatică !?!?  Sau, mai rău…  Să fiu confuzat de către un urs cu vreo ursoaică !  Vezi că, dacă te ia un urs la pulă, s-ar putea să îţi sară flocii de la cur !  Şi apoi o să începi să te plângi că începi să cheleşti !

 

 

Nu daţi banii pe prostii, faceţi poze cu un babuin în bikini !  Contactaţi exemplarul de mai sus…

 

Aşteptăm de la el nişte poze în chiloţi tanga care au imprimeuri cu Spider-Man, Batman, Mister Muscolo, etc. …  Are stofă de vedetă, are lapatop, un cap mai mare decât el, minte cât o corcoduşă şi păr, slavă Domnului, destul ca să nu-şi facă griji că va cheli la batrâneţe.

 

Aşteptăm cu mare interes să fie invitat la Un Show Păcătos !

 

Zău, uitându-mă la poze, am început să am aere de nazist…  Numai că în loc să bag evreii la exterminare, aş băga exemplarele eşuate…  Precum cel de mai sus !

 

 

P. S. :  De ce am zis  „ Atenţie, ursul ! ” ?  Pentru că s-au găsit urme de labă !

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Despre tzunoi
Sictirit pe viata. Mi s-a facut lehamite de ceea ce vad in jurul meu: pe cine promovam ca vedete, pe cine alegem sa ne reprezinte, etc.

Lasă un răspuns

