Hello ! I’m back, you cock suckers !

 

 

 

Voi chiar m-aţi crezut !?!?  Asta înseamnă că încă nu aţi ajuns să mă cunoaşteţi !  Am vrut doar să văd reacţia unora dintre voi…  Nu scăpaţi voi aşa uşor de mine !

 

Doar am spus  „ La revedere ”  şi nu  „ Adio ”  !

 

Ciumpalacilor, v-aţi bucurat prea devreme !  Ştiţi voi care sunteţi !

 

Încep prin a lămuri ceva, în special pentru purtătoarele de pizdă…  Am primit multe întrebări şi trebuie să lămuresc misterul…

 

Mielul cu-o nară nu are nicio legătură cu animalul sacrificat de Paşte…  E mielul pe care îl au bărbaţii între picioare !  Ştromeleag, carici, drâmbă, ţeavă, mădular…  Sau cum i s-o mai spune în limbajul suburban  ( Asta îmi place la limba românească :  e foarte plastică !  De exemplu :  să luăm două cuvinte sfinte pentru orice român sănătos la minte…  „ Mamă ”  şi  „ Biserică ” …  Dacă le punem unul lângă celălalt, ce obţinem ?  Una dintre cele mai des folosite înjurături :  BISERICA MĂTII !!!! ) …  Mai pe româneşte, conform DEX-ului,  „ Penis ”  …  Sau, după cum îl ştiţi voi, pulă !

 

De la o anumită vârstă, i se mai spune şi  „ Aparat pentru pişat ”  !

 

Ca în poezia aia :

 

10 ani trecuţi, te întrebi când o să fuţi,

20 de ani trecuţi, pârâie patul când te fuţi,

30 de ani trecuţi, geme dama când o fuţi,

40 de ani trecuţi, trece luna şi nu fuţi,

50 de ani trecuţi, ba mai fuţi, ba nu mai fuţi, dar totuşi fuţi,

60 de ani trecuţi, dai din cur şi zici că fuţi !

 

Deci, în concluzie, pentru cei care încă nu au înţeles sensul acestui blog, şi citiţi ceea ce-mi băşeşte mie materia cenuşie doar pentru că nu aveţi altceva mai bun de făcut :   GET A LIFE !!!

 

Şi vă dau un sfat :  Live for nothing, or die for something !

 

Ca să traduc pentru cei care nu au înţeles :  Mai bine să trăieşti o zi ca un vultur, decât 100 de ani ca o cioară !

 

Lasă şi altceva în urmă, după moartea ta, în afară de petele de spermă de pe tastatură sau flocii pe care îi arunci în WC după ce te-ai raşchetat la mingioc  ( Atenţie, părul nu putrezeşte ! )  !

 

 

P. S. :  Pentru cei cărora chiar le-a părut rău că  „ închid ”  taraba, le transmit ceva :  Staţi liniştiţi, nu dispar eu aşa de repede !  De fapt, am fost plecat în concediu şi am vrut doar să mă relaxez…  Fără să mai stau cu ochii beliţi într-un monitor…

 

 

P. P. S. :  Şi acum o dedicaţie specială pentru Sergiu, care este, se ştie !

 

Fetelor, vă propun cea mai tare ofertă de Valentine’s Day…

 

Iubire de canal

 

O cină romantică, într-o locaţie romantică, cu un bărbat romantic…

 

Ce ziceţi fetelor, vă băgaţi ?  Nu cred că vreţi să rataţi aşa ceva…  Doritoarele îmi pot lăsa un comentariu şi le expediez eu adresa lui…  Numai că aveţi grijă !!!  Oferta expiră repede !

 

Băiatul e şi aranjat la 4 ace pentru marea găseală :  machiat, rujat, ferchezuit…  Ce invidios sunt, mânca-i-aş lama lui de emoist !

 

 

 

 

 

 

 

 

Despre tzunoi
Sictirit pe viata. Mi s-a facut lehamite de ceea ce vad in jurul meu: pe cine promovam ca vedete, pe cine alegem sa ne reprezinte, etc.

Lasă un răspuns

