All the best and fuck the rest !

 

Nu credeam că o să se întâmple aşa de curând, dar asta e… În viaţă, uneori,  „ Shit happens ”  !

Cred că trebuie să vă mulţumesc vouă, cititorilor, pentru asta…  La câte mesaje de apreciere am primit…

Stăteam şi mă uitam pe statistica vizualizărilor blog-ului…

La ultima postare au fost 649 de vizualizări…

Dintre cei care m-au vizitat, 86 au lăsat comentarii…

Dintre aceste comentarii, DOAR 7 au avut un caracter pozitiv, gen  „ Ha-ha-ha!!!!!!!! ”  ,  „ Ce-am putut sa rad ! Esti tare! ”  ,  „ Oare ce draq are in cap asta k sia pus poze asha cu ia pe Fb? ”  ( Sfatul meu pentru tine e următorul :  pune mâna pe un manual de gramatică a limbii române şi învaţă să scrii corect româneşte, retardatu’ dracului !  Ce dacă, până acum, femeia de serviciu ţi-a predat la şcoală materia numită  „ Limba şi literatura română ”  ?!?!  Niciodată nu e prea târziu !  Sunt conştient că acum o să îmi umpli şi tu frigiderul ) …

Celelalte comentarii sunt negative :  la adresa originilor mele, a gurii pe care o am pe inventar  ( Şi de care sunt foarte mândru ! ) , iar altele implică durere…  Multă durere !

O să răspund numai unui asemenea comentariu, care zice în felul următor :  „ ai 10 ore sa stergi depe sait pozele cu varmea!!!daca nu dupa aia o sa te caut dupa adresa de ip si o sa vin sa te calc in picioare!nu conteza unde esti, tot te aflu!cine tia dat voie tie sa iei pozele cu varmea si sa le bagi pe saitul asta?altfel vin cu vreo 2 tovarasi si dupa ce te batem si ne cacam pe tine te mai futem sin cur!10 ore nu uita! ”

Mă voi deranja să îţi răspund, dar asta abia după ce m-am chinuit vreo jumătate de oră să înţeleg ceea ce vrei să spui cu dialectul ăsta…

Încep prin a spune că, la început, am crezut că ai folosit limba latină pentru a-ţi exprimi opinia, care e o limbă moartă, precum pula ta…  Dar, după ce am consultat vreo trei dicţionare şi am folosit Google Translator  ( sau Goagăl Tranleităr, pe înţelesul tău ) ,  mi-am dat seama că foloseşti limbajul retardis severus – dialectul unui trib de babuini care, precum rromii, ameninţă să ne depăşească numeric în următorii ani…

Continui prin a te anunţa că au trecut atâtea zile şi tot nu ai apărut…  Şi eu care am stat închis în casă, de frica ta !  Cu uşa ferecată, şi sus, şi jos…  Şi cu un şifonier proptit în ea, pentru orice eventualitate !  Mai aveam puţin şi o zideam  ( Uşa, ca să înţelegi…  A scuze, am uitat că ai ajuns abia la bastonaşe ! )  …

O parte a discursului tău încă îmi zgârie materia cenuşie, care-mi formează scoarţa cerebrală…  Vii împreună cu doi  „ tovarăşi ”  ( bănuiesc că asta ai vrut să spui )  ca să mă baţi ?!?!  Tovarăşi de ce ?  De sex ( sau de futaie, cum îi spui tu ) ?  Asta înseamnă că nu te crezi în stare să mă cafteşti de unul singur ?!  Ah, ce bine mă simt !  Dacă vrei să ne cunoaştem face-to-face  ( pune pe cineva să îţi traducă expresia, dar nu pe tovarăşii tăi ) , lasă-mi încă un mesaj şi îţi trimit eu adresa mea completă…  Da’ să nu vii la mine cu texte de gen  „ În săbii să ne tăiem, sau în ciorapi să ne mirosim ? ” …  În cazul acesta, mai degrabă urc pe scenă la un congres Ku Klux Klan şi spun că Iisus a fost negru !  Totuşi, am şi eu demnitatea mea !

Aaa, să nu uit…  Tiby Jupanu…  Ce nume mai e şi ăsta, în pula mea !?!?!  Ţi se potrivea mai bine Gigi Clanţă sau Fane Pufarină !

Şi, ca să afli şi tu, măi schizofrenicule !  Din momentul în care încarci poze pe un site, acestea devin publice şi pot fi accesate sau descărcate de oricine, dacă politica site-ului respectiv o permite…  E vina mea că vară-ta nu ştie să îşi restricţioneze accesul la datele sau pozele personale !?!?

Gata, nu mă mai chinui, nu are rost…

CONCLUZIE :  Decât să scriu pentru o mână de oameni care chiar apreciază, iar restul citesc numai pentru că nu au altceva mai bun de făcut, mai bine renunţ !

La câtă carne a fost expediată la adresa mea, cred că umpleam mai multe congelatoare decât produce fabrica Arctic într-un an de zile !  Măcar dacă o depozitam şi apoi o trimiteam în Africa…  Eradicam foametea pe continentul negru !

Deci, mai am să vă spun doar  „ La revedere ”  !

P. S. :  O să îmi fac un blog dedicat desenelor animate…  Voi vorbi numai despre Bamse, Sandy Bell, ştrumfi, Bambi şi alte personaje de poveste care ne-au încântat copilăria…

Invitata de onoare va fi Tanti Ludmila, împreună cu ciorapii ei – Motănel şi Scheunel – care vor prezenta noile episoade din  „ Nu zaieţ, nu pagadi :  Reloaded ! ”

Sper doar să nu fiu acuzat de pedofilie din cauza asta !

 

 

Despre tzunoi
Sictirit pe viata. Mi s-a facut lehamite de ceea ce vad in jurul meu: pe cine promovam ca vedete, pe cine alegem sa ne reprezinte, etc.

3 Responses to All the best and fuck the rest !

  1. Iustin says:

    ca unul din cititorii care fac parte dintre cei puțini, dar pozitivi, chiar nu înțeleg de ce sunt atât de mulți cei care îngroașă rândurile negativiștilor;
    singura explicație este pt. că se regăsesc vizați de conținutul acestui blog.

  2. tzunoi says:

    Băi coaie, dacă ar fi să plecăm urechea la toţi retardaţii şi obsedaţii care intră accidental pe aici…

    În pula mea, nu mai continui !

    Te las să deduci singur, doar eşti băiat inteligent.

  3. Iustin says:

    ce să le faci, -proști da` mulți-

    🙂

Lasă un răspuns

