Senzaţional ! Laura Cosoi s-a scărpinat în fund

 

Da, un senzaţional articol de tabloide…  Oare se poate mai jos de atât ?  Eu sunt optimist, există mult potenţial la nulităţi.  E mult mai uşor să cazi decât să te înalţi…  Ah, ce frumos am spus-o, şi n-am copiat de nicăieri !  Deci chiar gândesc uneori, io mai am unele dubii…  La ce spălături ne aplică ăştia, parcă am avea vagin în cap, nu creier !

 

Vom asista în curând la reclame de genul  „ Vrei un creier neted, curat, odihnit ?  Citeşte noile articole din Lăbărtatea sau Click, unde poţi afla de câte ori a tuşit Căcălin Botezatu…  Credeţi că are cancer ?  Ce părere aveţi ? ”  …  Sau  „ Lui Cabral a început să-i cadă părul din cur !  Oare o fi pentru că evoluează de la maimuţă la om ?  Credeţi că va albi ? ”  Aştept opiniile voastre  ( Nu trebuie să gândiţi prea mult ) , nu pot dormi la noapte dacă nu aflu !  Alt exemplu :  „ Biancăi Crăcuşanu i s-a spart o ţâţă în timp ce Adrian Cristea, pămpălăul care o sponsorizează, îşi freca bastonaşul între ugerele ei !  Cu capul pulii plin de silicon, a sunat de urgenţă la vulcanizare…  În timp ce aşteptau echipa de intervenţie, Bianca i-a propus  „ prinţului ”  să i-o tragă în ciocul ăla de raţă.  Şocant, duritatea cârnăciorului i-a spart buziţa de sus, iar botoxul s-a amestecat cu siliconul, într-un cocktail delicios !

 

 

Laura îşi scarpină gaura

 

A mai rămas o singură gaură disponibilă…  „ Prinţul ” , temător, întreabă:  „ Pot ? ”
Nulitatea răspunde îngrozită „ Nu, eşti nebun !?  Am bucile cu grăsime încorporată şi turnate în ciment, ca să le am tari…  Abia reuşesc să mă cac ! ”  Oftând, gibilanul ăsta mic o pupă pe ochişorii ei frumoşi care clipesc des, miopic…  Şi cu ce crezi că rămâne pe buzele lui senzuale ?  Cu genele false ale divei !
Îi apucă cu duioşie mâna care a frecat cu atâta măiestrie nenumărate pule, şi are proasta inspiraţie să i-o pupe…  Trei unghii false, neajutorate, zac acum în cavitatea lui bucală, evitând la limită înghiţirea !
Cu o ultimă speranţă, prinţul fotbalului românesc o trage pasional, cu o mână, de păr, s-o sărute pe…  Caută cu înfrigurare un loc sigur…  A găsit :  pe frunte !  Bianca face excitată :  „ Au !! ”  Grijuliu, Adrian  ( nu ăla Minune ) întreabă: „ Te doare ?  Că văd c-am rămas cu şuviţe de păr de-al tău în mână.  Chiar atât de puternic şi sălbatic sunt ? ”  Răţuşca îi răspunde :  „ Nu, zgubiliticule  ( bine că nu e sifilitic ) , ălea-s extensiile mele de păr…  De asta mi-au şi recomandat medicii să nu am copii :  mă pot dezmembra la fătare !  Doar ştii că arta cere sacrificii ” .

 

Băieţi, atenţie să nu stropiţi monitoarele !

 

Dar ce hemoroizii lu’ Oana Roman fac eu aici !?

 

Nu despre femeia gonflabilă era vorba în articol…
Să revenim la Gaura Cotoi…

 

Recapitulăm…

 

Ce-a făcut Gaura ?  S-a scărpinat în cur, pe scenă, alături de Smiley, ăla care pompează la ea…  Unii dintre voi mă vor întreba dacă şi Smiley s-a scărpinat între buci, din spirit de solidaritate cu pizda lui.
Vă răspund, fiind foarte bine informat, din surse sigure :  NU !
Ca nişte copii de trei ani, curioşi, mă întrebaţi :  DE CE ?
Iar eu, ca un părinte grijuliu, vă răspund :  Pentru că nu-l mânca !  Lui nu-i intră în cur aţa de la chiloţi…  Dar, dacă era un gentleman adevărat, putea să i-o scoată el, nu ?

 

Gaura Cotoi e o femeie frumoasă şi sexoasă, să recunoaştem…  Mulţi dintre voi v-aţi fi oferit cu mare plăcere s-o scărpinaţi în cur !  Bine, nu cu mâna…
Staţi puţin, că mă întreabă unul ceva…

 

Cum ?  Dacă eu nu mă scarpin în cur, atunci când mă mănâncă ?

 

Nu, pentru ca evit să mănânc iute !   Mulţumit ?
Ce pula mea aveţi, bă comuniştilor ?  Auzi, cică ăsta e subiect de articol ?  Păi, despre ce vreţi să scriu ?
Despre frecţiile făcute la un picior de lemn ?  Despre metempsihoza apoteotică a paraliticului menopauzat ?  Eu lucrez doar cu materialul clientului…  Vreţi să folosesc tratatele de medicină ca sursă de inspiraţie ?
Eu scriu despre scărpinatul în cur…   E vital pentru progresul nostru, mai ales dacă vorbim despre târtiţe celebre.

Despre tzunoi
Sictirit pe viata. Mi s-a facut lehamite de ceea ce vad in jurul meu: pe cine promovam ca vedete, pe cine alegem sa ne reprezinte, etc.

One Response to Senzaţional ! Laura Cosoi s-a scărpinat în fund

  1. Iustin says:

    prea cu nonșalanță și-o băgat mâna-n posterior;
    în cazul celor ca din ex. dat, numai rigurozitatea ridiculizantă a publicului face distincția sesizabilă – dintre mediul social și cel intim și fără efect sesizabil în cazul manieraților;
    de aceea consider deplasat și-un pic nostim fregventul conținut al formulei – „Simte-te ca acasă”.

Lasă un răspuns

