Episodul 3

 

SUBLIM

 

Cuvintele nu îşi au rostul…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nici măcar Da Vinci nu ar fi reuşit să imortalizeze pe pânză asemenea frumuseţe…

 

De asta s-au inventat dispozitivele digitale !

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

DUBIOS

 

 

Nici în acest caz cuvintele nu îşi au rostul…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Primul lucru pe care l-am făcut când am văzut aceste poze, a fost să sun la Auschwitz… I-am întrebat dacă nu a evadat nimeni de acolo în ultima perioadă ! Dar apoi m-a lămurit cineva : domnişoara e imaginea campaniei pentru strângerea de fonduri destinate locuitorilor chinuiţi de foamete în Somalia !

 

 

Când a creat-o, Dumnezeu şi-a dat seama că îi mai rămăsese material… A observat că materialul trebuia pus în zona pieptului… Dar, cum terminase lucrul în acea zonă, s-a hotărât să i-l pună pe faţă… Deci, atenţie ! Băieţi, schimbaţi-vă şosetele ! Asta vă miroase de la un kilometru !

 

 

 

P. S.Am auzit că în curând vor începe filmările la pelicula  „ Întoarcerea morţilor vii :  Resurection ” …  O sfătuiesc pe don’şoară să trimită un CV…  Eu cred că are şanse destul de mari să prindă un rol principal !

 

Doamne, sper să dorm liniştit la noapte, fără coşmaruri !

 

 

 

 

 

 

Despre tzunoi
Sictirit pe viata. Mi s-a facut lehamite de ceea ce vad in jurul meu: pe cine promovam ca vedete, pe cine alegem sa ne reprezinte, etc.

Lasă un răspuns

