Revelion 2012

Zilele ăstea mi-am dedicat timpul liber  ( bine, nu chiar tot )  să văd cum au petrecut conaţionalii noştri de rebulion…  Bine, nu chiar toţi, ci acei care ascultă salam, parizer sau alte alimente…  Denumiţi în limbaj poPULAr  „ cocalari ”  şi  „ prinţese ” !

 

M-am gândit că au trecut destule zile de la noaptea dintre ani şi, cum a socializa în anul 2012 înseamnă a te lăuda cu  „ poje ” , am căutat  „ poje ” …  Iar ceea ce e mai jos e rezultatul acestor căutări…

 

 

 

Acum mă chinui să mai agăţ două „ globuri ” în brad.

 

Cele mai frumoase poze ies dimineaţa în chiloţi.

 

Julitura de pe picior e de aseară… Am ridicat piciorul şi am spart vârful bradului !

 

 

 

 

Să vină 2012… Eu sunt pregătit !

 

 

 

 

Rebulionul în ţări exotice… Ce, numai năsoasa de Tonciu poate !?

 

România nu duce lipsă de brazi, dar oare se găsesc şi în ţările exotice ?

 

Răspuns : DA !!!!!!!!

 

 

 

 

Să vină Moşu' … Dacă are tupeu !!!!!!! 🙂

 

 

 

 

 

Ce sărbătorim de Crăciun ? Răspuns : Naşterea Domnului. Atunci să o sărbătorim cum trebuie !


 

 

Termen de valabilitate limitat… Mă întreb : câte doritoare s-au înscris la mega-super oferta asta ? Sau ţăranul s-a dus singur la petrecere ?

 

 

 

 

Numai gânduri bune pentru Monica… Nu, Aline, io nu te contrazic… N-am curaj ! Vreau să apuc şi următoarele sărbători.

 

 

 

 

Ce v-a adus Moşu' ? Asta a comentat la poză că la ea a venit deja cu ce şi-a dorit. Ce pula mea şi-o fi dorit, că io când am văzut-o am zis că e de plastic !

 

 

 

 

Cred că am o vagă idee ce dorinţă şi-a pus ăsta...

Ştiţi care e culmea disperării ?

Să-ţi fuţi ursuleţul de pluş… Sau, dacă preferi, ursoaica !

 

 

Asta care urmează e preferata mea…

 

Să vă spun cum am petrecut revelionul ! Mi-am luat chiloţeii roşii şi am purces la distracţie…

 

M-am aşezat pe canapea şi am aşteptat să îmi vină cheful…

 

Am făcut câteva poze cu băieţii, şi ei cu mine…

Am băut puţin ( vreo 2 sticle ) ca să prind curaj…

Am început să dansez singură…

Apoi cu băieţii…

 

Pe la 2 s-a rupt filmul… Dar m-am trezit acasă ! Yuuuppppiiii !!!!!!!!! Ce noapte cul a fost !

 

Da, o fost cul, dar pun pariu ca o fost cul şi când te-au făcut ăia poştă !

 

 

P.S. :  Prea multe comentarii nu îşi au rostul, pozele vorbesc de la sine…  Cât de cretin şi retardat trebuie să fii ca să te mândreşti cu astfel de poze şi să le postezi pe un site-uri de socializare ?  Cred că ştim deja răspunsul, din moment ce ne tăvălim pe jos de râs, uitându-ne la ele !!!!!

P.P.S. :  Data viitoare o să revin tot cu poze de ăstea, dar care nu au legătură neapărat cu sărbătorile recent încheiate, dar care merită văzute.

 

 

Despre tzunoi
Sictirit pe viata. Mi s-a facut lehamite de ceea ce vad in jurul meu: pe cine promovam ca vedete, pe cine alegem sa ne reprezinte, etc.

Lasă un răspuns

