Mă gândesc să bag divorţ… De România !

 

Multe actriţe de telenovele, sau  ” artiste ” , inclusiv bloggeri, tratează patriotismul.  Da, micuţule!  Ne arată ei ce moralizatori şi mobilizatori sunt, mai ceva ca nişte foşti UTC-işti, ce bună şi nobilă e dragostea de ţară…  Ce înălţătoare şi orgasmică e !  Ce izbăvitoare şi mântuitoare, cât e de nobilă !  Aceşti cretinoizi lipsiţi de orice brumă de neuron îşi permit să râdă şi să-i jignească pe românii care şi-au băgat pula în ţara asta atât de  ” frumoasă şi bogată ”  şi au avut curajul să plece, să lupte şi să se adapteze printre străini.
Aceşti limbrici patriotarzi s-au repezit să lipească etichete celor plecaţi, precum
” căpşunari ” ,  ” spălători de cururi de babe ” , ” sclavi agricoli ” …  Acuzându-i că lor le pute noroiul strămoşesc de pe străzile oraşelor, că-şi doresc să poarte pantofi de lac, şi nu opincile pe care le-a inventat Dromihete.  Dar ce vorbesc eu despre Dromihete cu una ca Andreea Ibaka KAKA Maka, sau cu idioţi cărora abia li s-a copt primul spermatozoid şi-şi dau şi ei cu părerea pe planetă, să arate cât sunt de adânci.
Alooo, prostanilor, ascultaţi cuvântul meu !
MI-E RUŞINE CĂ SUNT ROMÂN !  O spun răspicat, mai bine eram congolez  ( măcar aveam pula de juma’ de metru şi rupeam pizdele nesătule ) …
Stau şi mă întreb pentru ce dracu’ au murit atâţia oameni în rahatul ăla de lovitură de stat care a fost în ’89 …

Auziţi, patrioţii pulii mele ?  Îmi poate spune careva dintre voi pentru ce au crăpat ?  PENTRU CE ?
Şi-au apărat cumva ţara de cotropitori ?  Dar noi suntem proprii noştri cotropitori…  În prostia şi lăcomia noastră fără seamăn am distrus tot…

 

Ca să-ţi exemplific pe măsura inteligenţei tale de rahat patriot: e ca şi cum ai pune mâna pe un topor şi ţi-ai distruge tot ce ai în casa, ţi-ai da foc la maşină…
Asta a făcut şi România.
Nu ne-au futut alţii, am făcut-o noi înşine, şi chiar atât de bine că acum ne văităm că ne doare curul !

Să-mi spui tu că e mai bine decât în India  ( pe unde te lauzi c-ai călătorit )  sau Pakistan, de ce nu şi Afganistan…  Arată măsura imbecilităţii tale.  Compară doar cu ceea ce eram înainte de ’89.
Compară-te cu unul mai deştept, nu mai prost decât tine…  Eşti în Europa, eşti Uist, nu eşti din Asia sau Africa.
Să rămân în ţară din spirit de solidaritate cu ce ?    Cu prostia, balcanismul şi grobianismul vostru ?  Cu laşitatea şi resemnarea voastră ?  Cu neputiinţa voastră de a lupta şi de a vă readapta ?  Cu spiritul de asistat social, de pomanagiu care putrezeşte în sufletul vostru ?  Cu grosolania şi prostul gust ?

 

M-am săturat să merg pe străzi şi să-mi stric pantofii  ( de firmă, că aşa vrea pula mea, să fiu elegant ) …  Tu rămâi desculţ  ( că-ţi place Zaharia Stancu )  sau în opinci.
M-am săturat de eternele gropi din asfalt în care îţi rupi maşina…

M-am săturat de norii de praf vara, care-mi amintesc de deşert, şi de munţii de noroi primăvara şi toamna  ( îmi amintesc de vulcanii noroioşi ) …
M-am săturat de ţara unde, dacă te plimbi cu bicicleta, ori dau cocalarii cu gipanele peste tine, ori te fugăresc maidanezii ca pe-un vânat.
M-am săturat de ţara unde dacă faci jogging rişti să te ciugulească o haită de căţeluşi comunitari, crescuţi cu dragoste patriotică de românii mei cu suflet sensibil şi generos  ( NU FI NEPĂSĂTOR !  SPUNE  ” DA ”  EUTANASIERII ! ) …

 

 

M-am săturat să aştept eu şi strănepoţii mei să avem autostrăzi, nu să fac 300 de kilometri în 24 de ore.
M-am săturat de cocalari cu cefe late şi minţi înguste, de interlopi care înjunghie doctori sau asistente, apoi sunt declaraţi iresponsabili de justiţia noastră bolnavă !
M-am săturat de ţara unde un cretin cu bani sau influenţă poate omorî cu maşina 3-4 suflete nevinovate şi să ia 1–2 ani de pârnaie, şi aia cu suspendare, plus asigurarea banilor de colivă şi pomană pentru morţi.
Când, ca medic rezident câştigi 800 lei lunar şi eşti rupt în cur de foame după ce ai învăţat atâţia ani, îţi mai arde să fii patriot ?  Sau pleci undeva unde poţi câştiga 3 000 de euro lunar, repet, ca rezident, plus că poţi să te perfecţionezi profesional ?
Unde mă simt respectat şi împlinit ?

 

Ah, ce mândru sunt ca român că am distrus industria !  Că nu mai avem agricultură !  Că am distrus şi furat sistemele de irigaţii…  Eram printre primii în Europa ca suprafaţă irigată…  Eram !
Ce mândru sunt ca român să văd ce Justiţie care eliberează criminali, violatori, evazionişti şi delapidatori…
Creşte inima în mine când văd noua generaţie de scriitori  ( români, desigur ) , gen Bianca Drăguşanu, Mihaela Rădulescu, sau  ” genialul ”  Andrei Plăcintă  ( cel care în loc să putrezească în puşcărie, o face pe Papillon şi oferă autografe ) .  Cui oferă el autografe ?  Boilor de români !
Ce mândru sunt de munţii noştri, de codrul verde, frate cu acelaşi român idiot care aruncă pet-urile de bere şi caserolele de mici în ape şi prin păduri…  Asta prin pădurile pe care le mai avem !
M-am săturat de toate gunoaiele ajunse pe post de dive, idealuri pentru noile generaţii de adolescenţi idioţi şi depravaţi.
Ce mândru sunt de binemeritatul loc întâi, medalia de aur cu coroniţă în Europa, la boli venerice !  Asta ni se trage de la faptul că naţia asta a fost curva planetei de-a lungul istoriei…  Ne-au tras-o, din toate poziţiile, romanii, turcii, ungurii, nemţii, ruşii…
Acum înţelegi de ce prefer să fut, decât să fiu futut ?

 

Când mă uit la România, văd că totul zace în praf, uitare şi sărăcie !
Naţie progresistă care se închină la icoane  ” sfinţite ”  şi linge oasele tuturor impostorilor…  Naţie care rămâne fără şcoli şi spitale, dar construieşte biserici…  Naţie care nu se poate câca de foame, dar dă 800 milioane de euro ca să aibă catedrala mântuirii pulii mele !
N-am prea multe vieţi la dispoziţie ca să pot experimenta dragostea de ţară…
Dragostea mea e pentru femeia care mă iubeşte şi are grijă de mine, e pentru lucrurile care-mi umplu sufletul de frumuseţe şi linişte…  Şi, în primul rând, dragostea mea, împreună cu mine, e pentru Dumnezeu, cel care a îngăduit ca eu să fiu atât de bogat…  Sper să vă daţi seama despre ce bogăţie e vorba.
Şi, uite-aşa, n-a mai rămas niciun strop de dragoste pentru biserici, popi sau moaşte, pentru Românica mea iubită…
Cititorule, dacă femeia ta ar fi grasă, urâtă, cretină, puturoasă şi curvă, ai mai iubi-o ?  Sau ai căuta o altă femeie care să merite dragostea şi respectul tău ?  Aşa e şi cu patriotismul.
Mă gândesc să iau calea exilului, nu pentru că n-am puterea să lupt, ci pentru că lupta cu morile de vânt e inutilă…
Nu îmi risipesc energia şi dragostea pe lucruri care nu duc nicăieri.
Repet, nu am timp să experimentez sloganurile voastre idioate…
Priviţi cu sinceritate în sufletul vostru, câţi dintre voi v-aţi da viaţa pentru ţara
pe care vă bateţi cu cărămida în piept că o iubiţi ?
E de râsul curului unde stăteau patrioţii…  Voi nu sunteţi în stare să luptaţi pentru drepturile voastre, darămite să mai şi crăpaţi pentru ţară !  Dacă se băşeşte o pensionară în spatele vostru, vă câcaţi pe voi de frică şi fugiţi ca electronul !

 

 

Aşa că, rămâneţi cu bine, micuţi patrioţi de serviciu !

 

P. S. :  Când plecaţi, nu uitaţi să stingeţi lumina şi să trageţi apa !

 

Despre tzunoi
Sictirit pe viata. Mi s-a facut lehamite de ceea ce vad in jurul meu: pe cine promovam ca vedete, pe cine alegem sa ne reprezinte, etc.

Lasă un răspuns

