Primul act sexual

 

E ştiut, la fiecare prim act sexual, când partenerul este nou-nouţ, ne gândim cum o fi fost, ne-am ridicat la aşteptările celuilalt ?  Mă întreb ce-o fi în mintea celor doi, a complicatei femei sau a bărbatului…  Femeilor, care sunteţi, e posibil să vă treacă prin cap ceea ce scrie mai jos ?

A fost oare bine ?  Oare l-am satisfăcut ?  Uite cum stă şi se uită încruntat la tavan…  Ce nu i-a plăcut oare ?  Să-l întreb ?  Mai bine nu, o să mă creadă o proastă.  Auzi, iubi ?  Nici nu-mi răspunde, doar mormăie, precis am făcut ceva aiurea…  Oare nu i-au plăcut sânii mei, sau mi-a văzut celulita ?  Poate nu i-a plăcut culoarea lenjeriei…  De ce nu se uită la mine, îmi vine să plâng, mă simt umilită !  Cum să-l întreb ?  Dacă deschid gura, mâine mai vine ?  Oare ce nu i-a plăcut ?  Poate oja asta maro, data viitoare mă dau cu roşu purpuriu, am auzit eu că majoritatea bărbaţilor sunt încântaţi de această culoare…  Da, aşa fac, şi-mi iau şi un ruj la fel !  Auzi tu, cum se uită încrâncenat la tavanul ăla, sigur se abţine cu greu să nu comenteze ceva urâcios !  Sper că nu m-am făcut total de râs…  Ce n-aş da să ştiu ce gândeşte !

Grav, o femeie e foarte complicată la aşa ceva.

 

 

La noi, bărbaţii, e mult mai simplu, dacă după un act sexual nu adormim, mintea ne lucrează la turaţie minimă…  Oricum, în timp ce femeia mai are probabil puţin şi explodează, cei mai mulţi dintre noi, bărbaţii, ne gândim, la rândul nostru, la ceva…

O posibilă variantă ar fi :  „ Cum pizda măsii stă musca aia pe tavan, cu capul în jos de o juma’ de oră ?  Că nu-mi dau seama !

P. S. :  Înainte de o partidă de sex, ne ajutăm reciproc să ne dezbrăcăm.
După sex, ne îmbrăcăm singuri.
Morala : în viaţă nimeni nu te ajută după ce ai fost futut !

 

 

 

Despre tzunoi
Sictirit pe viata. Mi s-a facut lehamite de ceea ce vad in jurul meu: pe cine promovam ca vedete, pe cine alegem sa ne reprezinte, etc.

Lasă un răspuns

