Curriculum Vitae

 

 

Cu criza şi vremurile ăstea tulburi pe care le trăim, m-am gândit să îmi mai caut un loc de muncă, măcar part time.  Deci m-am apucat să îmi întocmesc CV-ul…

 

Numele meu este acelaşi ca şi în certificatul de naştere, şi, dacă nu mă înşel, este identic cu cel din buletin.  Am 30 de ani, deşi trebuia să am vreo 35, însă fostele mele iubite au avut grijă să-mi mănânce 5 ani din viaţă.  Sunt fiu de boier  ( tatăl meu era singurul de pe strada unde locuiam care avea cizme de cauciuc ) ; sunt un intelectual pur-sânge cu liceul început şi facultatea terminată.  Posed un fizic de invidiat, sunt mereu în formă  ( Da, oameni buni, şi rotund este o formă )  şi sunt foarte atrăgător…  Atrag obiecte ca: ciulini, scaieţi sau farfurii, linguri, furculiţe, toate ăstea se lipesc de mine ca de-un magnet  ( trebuie să recunosc, asta deoarece mă spăl foarte rar ) .  Niciodată nu m-am ferit de muncă, dar nici ea nu s-a apropiat de mine.  Dacă mă angajează cineva, promit să nu fug de muncă…  O să dorm lângă ea fără nicio problemă.  Sunt un băiat foarte comunicativ, şi vă pot demonstra asta la sfârşitul fiecărei luni, când vine factura de la telefonul firmei dumneavoastră.  Am o largă şi variată experienţă în vânzări şi marketing, încă din copilărie obişnuiam să vând din casă lucrurile părinţilor…  Despre caracterul meu, nu pot spune prea multe…  Pot spune doar că sunt o fire foarte dinamică, de obicei după orele de program şi în week-end.  Nu am antecedente penale, dar nu promit că, în momentul angajării, cazierul o să mai fie imaculat  ( adică alb…  Pe principiul, o oră, 60 de minute, 3600 de secunde… ) .  Nu sunt o persoană zgârcită, dar totuşi îmi pare rău că am mai trimis un CV prin fax la o altă firmă, de la care n-am primit niciun răspuns de aproximativ 3 ani…  Nu ştiu de ce, dar cu ocazia acestui CV online, pe blog, cineva mă va angaja garantat.  Dacă competenţele mele profesionale nu sunt suficiente, sper că măcar v-am făcut să zâmbiţi, iar asta contează foarte mult în aceste momente de criză economică.  Sper să mă angajaţi, şi vă promit că vă las fără clienţi.  Dacă nu aveţi nevoie de serviciile mele, vă doresc faliment plăcut !  Mă puteţi contacta la numărul telefonului public din capătul străzii, sau aştept SMS pe fix, pentru a mă prezenta la interviu.

P. S. :  Nu am specificat că doresc obligatoriu: maşină de serviciu, secretară tânără şi un salariu consistent…  Consider că nu se pune problema să nu-mi satisfaceţi cerinţele.  Dacă se poate, pentru o mai bună colaborare, doresc să-mi acordaţi concediu de odihnă şi primă de vacanţă încă de la început.  Mulţumesc anticipat !

Despre tzunoi
Sictirit pe viata. Mi s-a facut lehamite de ceea ce vad in jurul meu: pe cine promovam ca vedete, pe cine alegem sa ne reprezinte, etc.

Lasă un răspuns

