De mâine spun stop

 

 

De mâine spun stop…  Aşa sună titlul, dar asta nu înseamnă că aşa se va şi întâmpla. Poate vă întrebaţi despre ce vorbesc…  Păi, vorbesc despre mine, despre faptul că mă pricep să întreţin relaţii, să creez relaţii, dar nu mă pricep mai deloc să rup relaţii !  Şi aici vorbesc despre relaţiile mele, că pe ale altora se pare că am un talent ascuns să le rup. Mulţi băieţi se chinuie să agaţe, să intre într-o relaţie…  Eu sunt exact invers  ( nu vă gândiţi că îmi place parcatul prin dos ) , nu mă pricep prea bine să ies din relaţii. Deşi poate părea simplu să faci asta, eu, pur şi simplu, nu ştiu cum să o fac cât mai delicat… Nu mă pricep, plus că fetele din ziua de azi refuză să înţeleagă diferenţa între o relaţie serioasa şi  ” fuck friend ” . Deci, să ne fie clar: dacă am făcut sex o singură dată, nu înseamnă că avem o relaţie… Nici dacă am făcut de 10 ori, tot nu înseamnă că avem o relaţie !  Oare de ce femeia este aşa disperată să fie într-o relatie ?  De ce are impresia că nu este în regulă să fii singură şi, mai ales, de ce refuză să înţeleagă că totul s-a terminat ?  Eu nu reuşesc să le fac să înţeleagă că nu mai vreau, că s-a terminat…  Plus că am o slăbiciune: uneori revin în relaţii, şi atunci ele au impresia că ne-am împăcat.

 

Înţeleg, şi sunt de acord, că o relaţie de lungă durată nu se poate termina brusc, dar de ce trebuie să dau explicaţii şi unei fete cu care am fost de două ori la un cico şi o dată la film ?  La o astfel de  ” relaţie ”  durează mai mult explicaţiile, decât timpul petrecut împreună. Nu pot să cred că este greu de înţeles replica  ” Gata, nu merge…  Nu ne potrivim, nu mai vreau ” , dar tot timpul vine şi întrebarea clasică şi banală, pe care eu o urăsc :  ” De ce ? ”  .  La întrebarea asta, eu nu ştiu să răspund în aşa fel încât femeile să înţeleagă că nu mai vreau, că m-am săturat, că drumurile noastre merg în alte direcţii, că nu avem acelaşi orizont, că viitorul meu nu este şi al ei şi că nu privim în aceeaşi direcţie.  Şi acum vine iar intrebarea  ” De ce ? ” …  În acest moment, eu mă blochez, pentru mine ăsta e sfârşitul…  Ăsta e momentul când nu mai ştiu ce să fac şi să spun…  Mai nou, am observat că mi-am format o tactică mai ciudată de a termina o relaţie: o ignor efectiv, nu-i mai răspund la telefon, n-o mai caut şi, în două – trei săptămâni, se prinde că totul s-a terminat…  Ştiu că pare un comportament de laş, dar mă scuteşte de multe neplăceri…

 

Toată lumea spune că este frumos ( ce dracu’ să fie frumos când o rupi cu cineva !?!? ) să te duci să vorbeşti faţă în faţă şi să-i zici, eu însă nu mai fac greşeala asta, cel mai bine e aşa…  Şi e mult mai uşor, nu e stres, nu sunt explicaţii…  Cu sau fără explicaţii, tot două – trei săptămâni durează până înţelege situaţia. Îmi pare rău dacă par egoist, dar cine mă cunoaşte ştie că sunt genul de om care poate să poarte o discuţie şi cu care poţi vorbi despre orice, dar discuţia aia nu pot să o port. Şi de ce să mă chinui cu o fată, pentru care, de cele mai multe ori, nu am nici sentimente ?  Personal, mi se pare simplu de înţeles…  Poate doar am vrut să te fut…  Nu te-am futut sau te-am futut, poate o să ne mai futem…  Dar nu vreau o relaţie, şi iar apare replica  ” De ce ? ” .  Aici deja nu mai am argumente, deşi am spus mai sus care sunt motivele…  Poate voi aveţi altele…

Despre tzunoi
Sictirit pe viata. Mi s-a facut lehamite de ceea ce vad in jurul meu: pe cine promovam ca vedete, pe cine alegem sa ne reprezinte, etc.

Lasă un răspuns

