Ce urăsc într-o relaţie

 

 

Am să vă povestesc acum despre ultima mea tentativă de a avea o relaţie…  Dar care s-a dus dracului după trei zile, fix !  Întotdeauna mi-au plăcut fetele ăstea greu de cucerit, cu personalitate, arogante, chiar fiţoase la prima vedere…  Fetele ăstea pe care eu le consider ale dracu’ de drăcoase.  De data asta, am zis să schimb tiparul şi să încerc cu o fată liniştită, poate aşa mă liniştesc şi eu şi-mi scade nivelul nebuniei din sânge.  Ce-mi place la genul ăsta de fete, este că n-am prea multe bătăi de cap cu ele…  Le pot convinge uşor să încercăm o relaţie, ţinând cont că lumea mă ştie de băiat bun.  Ceea ce nu-mi place, este că mă plictisesc la fel de repede.  De ce mă plictisesc ?  Uite aşa ajung şi la ideea care m-a făcut să scriu acest post…  Şi anume ce urăsc eu într-o relaţie.  N-am să spun toate lucrurile mărunte, ci doar cele mai importante trei lucruri care nu-mi plac într-o relaţie.

 

1.      Primul lucru care nu-mi place într-o relaţie este atunci când sunt obligat să-i cunosc părinţii, sau mai bine zis, să mă cunoască ei pe mine, că oricum nu mă pasionează pe mine să-i cunosc…  Ăsta a fost şi motivul principal pentru care am renunţat să încerc o relaţie şi după trei zile am spus stop.  Păi bine, băi femeie, abia ne cunoaştem şi, după trei zile, tu vrei să mă duci la mami şi tati !?  Hai nu zău, dar chiar nu vreau să-ţi cunosc părinţii, nici măcar după trei luni, ce dracu’ !?  Mai întâi să avem noi o relaţie de ceva vreme şi apoi, poate – poate, fac şi pasul ăsta.  Poate că n-am vrut decât să te fut…  La asta te-ai gândit ?  Până la urmă, dacă vom avea o relaţie de lungă durată, o să-i întâlnesc la nuntă, este o bună ocazie să dau ochii cu ei…  Dar nu după trei zile, o săptămână, o lună, trei luni…  Nu, nu, nu, nu !!!

 

2.      Un alt aspect care nu-mi place într-o relaţie este pisiceala cronică, excesivă şi aducătoare de fugă de acasă.  Ok, nu sunt romantic…  Las-o dracului de treabă şi nu-mi cere să-ţi fac declaraţii de dragoste cu luna de pe cer, stelele ce strălucesc precum ochii tăi când bei, viaţa mea, inima mea şi alte câcaturi de genul ăsta, care se purtau pe la 1700, vara, când dădeau în clocot hormonii în cavaleri…  Să fim serioşi, şi în ziua de astăzi se mai poartă genul ăsta de texte romantice, dar la începutul relaţiei…  Apoi, ura şi la gară, nu-şi mai au rostul !  Şi încă ceva: fără  ” Iuuuuubiiiii ” ,  ” Iuuubiriiiic ”  şi alte apelative spuse cu o voce care îmi crapă şi ochelarii pe care nu-i port!  Dacă vrei să ne dăm papucii, poţi să te pisiceşti şi e suficient…  Nu mai e nevoie să te interesezi ce măsură port la labă.

 

3.      Ultimul lucru important care mă irită într-o relaţie, sunt întrebările ălea idioate, în special  ” Iubitule, sunt frumoasă ? ”  .  Păi, să moară fanii mei din Togo, crezi că, dacă nu erai frumoasă, mai stăteam cu tine !?  Chiar atât de idiot mă crezi, să stau cu cineva dacă nu-mi place ?  Am şi eu mândria mea, nu pot să ies în oraş cu una pe care o consider urâtă…  Nu mă întreba dacă te iubesc. Atât timp cât sunt alături de tine la bine, la rău…  Atât timp cât mă simt minunat cu tine şi sunt mândru că te am, atât timp cât îmi face plăcere să ies cu tine şi cu prietenii mei sau ai tăi şi te ţin de mână, te sărut, te alint…  Atât timp cât te trezeşti alături de mine în fiecare dimineaţă şi toată lumea ştie cât de fericit sunt alături de tine, înseamnă că te iubesc, năroado !  Capisci ?

 

 

P. S.  : Acestea fiind spuse, nu-mi rămâne decât să mă obişnuiesc cu ideea că sunt blestemat să am parte doar de femei ale dracu’ rău de tot…  Doar cu ălea fac eu casă bună !    🙂

Despre tzunoi
Sictirit pe viata. Mi s-a facut lehamite de ceea ce vad in jurul meu: pe cine promovam ca vedete, pe cine alegem sa ne reprezinte, etc.

Lasă un răspuns

