Când stăteam dimineaţă pe budă…

 

 

… mă gândeam la următoarele chestii :

Dacă Dumnezeu vroia să avem puţa mai mare sau mai mică, ne-o făcea telescopică, să ne-o putem ajusta în funcţie de locul umed, întunecos şi mai mult sau mai puţin strâmt a lu’ aia care ne duce acasă când suntem beţi şi ne ceartă a doua zi…  Deşi, dacă era telescopică, atunci avea vârful subţire…  Oare cum e să te fuţi când ai puţa cu vârfu’ subţire, retractil ?  Ce tare ar fi să ai puţa ca un braţ de robot !  Să se învârtă şi să se contorsioneze pe-acolo, prin adâncimi…

Oare cum dracu’ Petrom investeşte mai mult decât are profit ?  Înseamnă că eu şi Petrom avem ceva important în comun, că şi io cheltui pe distracţii mai mult decât câştig.

Oare celălalt alter ego al meu îs tot eu ?

Cică ăştia vor să bage pastile în furajele vacilor, ca să nu mai producă metan când dau vânturi, că se măreşte efectul de seră…  Dacă se măreşte efectul de seră, înseamnă că se micşorează preţul porodicilor crescute la Matca şi la Barcea ?

Dacă la bucătărie mi-am pus blat, înseamnă că sunt blatist ?

Oare e OK dacă ar avea cineva numele Mircea Bea-conu ?

Futui gâtu’ măsi, iar am rămas fără hârtie igienică !!!

 

 

Despre tzunoi
Sictirit pe viata. Mi s-a facut lehamite de ceea ce vad in jurul meu: pe cine promovam ca vedete, pe cine alegem sa ne reprezinte, etc.

Lasă un răspuns

