Mai bine miştocar decât retardat, mai bine glumeţ decât de rahat…

          Am avut ieri, pe Twitter, o mică altercaţie, dacă pot să-i zic aşa, cu unul dintre copiii teribili ai blogosferei.   Mă rog, al unei anumite părţi a blogosferei…   Omu’ n-a gustat o glumă făcută de mine şi m-a luat la înjurături…   Morţi, organe, mame…   Arsenalul obişnuit al oamenilor fără argumente şi imaginaţie.   Am continuat cu miştoul, viteazul de tastatură m-a înjurat de mamă, aşa că am pus punct printr-un block.   Oi fi dat eu în mintea copiilor, dar nu suficient de tare încât să continui discuţia cu cineva atât de retardat…

          De fapt, ceea ce vreau să zic, de am povestit insignifiantul  „ incident ”  de mai sus : nu-i înţeleg, frate, nici în ruptul capului, pe ăştia care se enervează şi încep cu înjurăturile…  Vrei să mă enervezi şi tu, poate chiar să mă faci de rahat ?  Ia-mă, nene, la mişto !   Dacă te simţi luat peste picior, răspunde cu aceeaşi monedă…   Mă vei enerva mult mai uşor, decât dacă mă înjuri de morţi…   Asta dacă reuşeşti să fii mai miştocar decât mine.   Sau dacă înţelegi că eu am făcut mişto, nu te-am atacat…   În principiu, n-ar fi aşa greu…

          Învăţaţi, copii, să râdeţi, să faceţi haz de necaz, să faceţi mişto de cei care fac mişto de voi, în loc să-i înjuraţi…   Lăsaţi-i pe-ăia cu probleme reale să fie nervoşi şi încruntaţi.

          Viaţa e scurtă !

Despre tzunoi
Sictirit pe viata. Mi s-a facut lehamite de ceea ce vad in jurul meu: pe cine promovam ca vedete, pe cine alegem sa ne reprezinte, etc.

3 Responses to Mai bine miştocar decât retardat, mai bine glumeţ decât de rahat…

  1. Gigi says:

    weee oamenii se duc pentru sufletul lor la Cuvioasa, ti se pare mult sa stai juma de ora (ma refer la zilele obisnuite) la rand sa te rogi…..sau ore in sir sa flecarest cu altii despre …..subiectul din manualu ala…te admir nu de putine ori da esti si taranoi uneori….pan la urma e profilu tau nu posta com. ca daca se nimereste unu ca al meu sau posteaza doar ce-ti place

  2. Gigi says:

    pii uite, cu tot respectu` spre deosebire de tine, pe mine NU ma doare undeva despre ce spune unu ca tine despre un lucru considerat sfant; imi pasa de tine koy ai un suflet nu ti-l pierde :)) hai ca daca-l postezi si pe asta esti dat in ma`sa :))

Lasă un răspuns

