M-a sunat Vodafonu’ …

  –  Bună ziua, domnu’ Miştocar ?

          ( Ha !  Zic eu…  După voce, sigur e vreuna de la Call Center, tu-le steaua lor !   Că numai femeile ălea vorbesc aşa politicos cu mine, restul mă fac porc şi nesimţit, parc-ar fi înţelese între ele… )

  –  Chiar el, da’ fără domnu’, zic, înecându-mă cu propria mea modestie.
  –  Ştiţi, sunt Cici Făină de la Vodafone, am sunat să vă facem o ofertă specială…   Aveţi două minute ?

          Aveam…   Cum Dumnezeu să n-am ?   Mai am chiar câţiva ani buni de trăit  ( sper )  înainte de a-mi întâlni groparii.

  –  Numai puţin…   Domnişoară,  m-am cam lămurit eu cu ofertele voastre speciale…
  –  Staţi să vă explic despre ce e vorba…   Este vorba de 200 minute naţionale, pentru 2 euro pe lună…   Am vorbit deja cu mama dumneavoastră, care este fericita useriţă a abonamentului care e pe numele dumneavoastră, şi deja a fost de acord, dar avem nevoie şi de acordul dumneavoastră…
  –  Păi, mi se pare normal, că io plătesc abonamentul, nu Boc…   Da’ e cumva ziua mea şi nu ştiu io ?  Cum aşa, daţi 200 minute la numai 2 euroi ?
  –  Păi, zice ea, uite cum e oferta: alegeţi o locaţie unde staţi cel mai mult dumneavoastră – scuze, mama dumneavoastră – şi din locaţia aia utilizaţi cele 200 de minute, în contul celor 2 euro.
  –  Bun, zic eu…   Locaţia v-o şi comunic acum: ROMÂNIA.
  –  Nu se poate aşa, zice ea…   Trebuie o locaţie strictă, ceva de genul acasă, la serviciu…
  –  Aha…   Şi dacă eu fac doi paşi în afara casei, plătesc tarif normal, corect ?
  –  Da, aşa-i.
  –  Bun…  Maică-mea stă 6 luni pe an la ţară, ceea ce înseamnă că trebuie să schimbăm de două ori pe an locaţia…   Cât costă schimbatul ?
  –  Aaa, un mizilic: 7,50 euro pe schimbat, zice duduia…
  –  Plus TVA, zic eu…
  –  Da, plus TVA, întăreşte ea.
  –  Tu, domnişoară, nu numai scumpă, ci şi dragă…   E enorm !   Aveţi nevoie de resurse inimaginabil de scumpe ca să operaţi în server modificarea locaţiei, de îmi puneţi în cârcă să plătesc două baxuri de bere la fiecare schimbare ?
  –  …
  –  Deci…   Aţi auzit de RDS ?
  –  Da…
  –  Aţi văzut ce oferă ei pentru 2 euroi pe lună ?   Plăteşti tariful de interconectare, atâta tot…   Şi dumneavoastră mă ţintuiţi la pat, şi îmi mai şi luaţi 10 euroi cu TVA dacă sun din budă, şi nu din dormitor !?   Păi, ce ofertă e asta ?
  –  Să înţeleg că nu vă interesează…
  –  Păi, domnişoară, tocmai acum, când mă gândeam să mă portez cu tot cu număr din Vodafonu’ vieţii, dumneavoastră îmi faceţi o ofertă de mega jeg-măneală ?   Vaaaaai…   Nu, nu e bine…   Nu e bine deloc !   Comunicaţi, vă rog, şefilor dumneavoastră că e o ofertă nesimţită, fără cei 7 ani de-acasă, care ar trebui pusă la colţ, în genunchi, pe coji de nucă…   Asta e !   Sorry.

          Şi niciodată nu voi înţelege de ce m-au sunat cei de la Vodafone de pe un număr de Orange…

          Nu, asta chiar nu o voi înţelege vreodată !

Despre tzunoi
Sictirit pe viata. Mi s-a facut lehamite de ceea ce vad in jurul meu: pe cine promovam ca vedete, pe cine alegem sa ne reprezinte, etc.

Lasă un răspuns

