Parlez vous française ?

          Zilele ăstea m-am decis să dau foc la cărţile şi dicţionarele de limba franceză pe care le am prin casă… Nu de alta, dar am constatat că sunt învechite. Am ajuns la concluzia că puţina franceză pe care o ştiam, nu îmi este de niciun folos… E un fel de latină, o limbă moartă… Şi mie îmi place ca limba să fie zglobie şi jucăuşă ( în fine, deja intrăm în alt domeniu ) …

          Franceza e o limbă modernă, o limbă plină de senzualitate… O limbă a îndrăgostiţilor şi a dragostei…

          Dar parcă nici în halul ăsta !

          Oameni buni, poza de mai sus e cât se poate de reală !

           Dacă nu mă credeţi, vedeţi cu proprii ochi…  E simplu…

           Nu aveţi de urmat decât aceşti paşi :

1.  Deschideţi un browser de internet ( indiferent care )

2.  Mergeţi pe pagina de Google

3.  Selectaţi  „ Traducere

4. Din ” – selectaţi Franceză

5.  „ În ” – selectaţi Română

6.  Scrieţi următorul text :  „ sa te fut in cur ”

7.  Apăsaţi butonul  „ Traducere

                                                        VOILÁ !!!!!!!!!

P.S. : Dacă o să ajung vreodată în Franţa, cred că o să folosesc limbajul mimico-gestual…   Nu de alta, dacă îmi comand o bere, cine dracu’ ştie ce o să înţeleagă chelnerul ?!?!

Despre tzunoi
Sictirit pe viata. Mi s-a facut lehamite de ceea ce vad in jurul meu: pe cine promovam ca vedete, pe cine alegem sa ne reprezinte, etc.

Lasă un răspuns

