Feisbucul nostru, cel de toate zilele…

          Am revenit după o perioadă de pauză…
          Mă întorsesem la sentimentul pe care îl aveam în momentul când am făcut blogul : lipsa de sens !
          Exact cum zic unii : ” What’s the fucking point ?! ”
          Dar nu ne băgăm în chestii aşa adânci…

          Încă nu înţeleg ce-i cu zarva asta despre Feisbuc…   E doar un site de socializare bazat pe poze…  Fără text…
          Dar, de ce ne mirăm ?  Totul e făcut ca să servescă scopului utilizatorilor de turmă…   Adică intri pe  ” reţeaua de socializare ”  şi socializezi…
          Adică, ce faci !?    Te uiţi la poze !

          E normal să se bazeze pe fotografii, de vreme ce omului modern i se pare că înţelege mai bine dacă vede, decat atunci când citeşte…  Să fie cu  ” poje ” , cât mai multe  ” poje ” …   Am observat că aşa se zice acum, nu ?
          Aşa socializează omul modern, al anului 2011…
           Şi vrei să te uiţi la poze…  Multe, multe poze…  300… 700…  Chiar şi 2011 poze…   Apoi te hotărăşti dacă abordezi sau nu.
          Şi, dacă eşti hotărât, scrii mesaj :  ” Îmi place ceea ce văd ” …
          Dacă ai noroc, ţi se va raspunde :  ” Ai grijă, eu nu sunt de-aia ! ” .
          Acum e momentul să zici şi tu :  ” Ce mult mă bucur ” .
…………………..

          Şi gata, te umpli de socializare !

          Toată lumea de pe glob  ( Da, nu e o glumă )  a ajuns să repete obsedantul clişeul :  ” Dacă nu eşti pe Feisbuc, nu exişti ! ” …
          Şi asta e cea mai bună caracterizare a noastră, acum, în momentul actual…

          Pentru români, Feisbucul e doar o mutare de pe Hi5 …   Plus nişte oameni trecuţi de prima tinereţe care revin la mintea copiilor şi plantează fasole virtuală …
          Mie mi se pare nasol…   Foarte nasol !!!

          Cineva mi-a zis că sunt prea sictirit  ( a se citi  „ zeflemist ” )  şi că merg prea departe cu asta…

          Recunosc că sunt, şi în zeflemeaua mea de neclintit, înţeleg că unii nu pot mai mult şi că nu ai de unde cere…   În schimb, nu mai pot eu de ăştia !  Nu pot să fiu drăguţ cu toţi, doar pentru că e un site de socializare…   Nici nu-mi propun să fiu pe placul tuturor…

          Cui nu-i place, să se mute la categoria  ” Frumoasă poză ”  !

Despre tzunoi
Sictirit pe viata. Mi s-a facut lehamite de ceea ce vad in jurul meu: pe cine promovam ca vedete, pe cine alegem sa ne reprezinte, etc.

Lasă un răspuns

