Femeile ăstea…

 

          Azi, în birou ( bine, chestia asta se repetă aproape în fiecare zi )  …

          Una dintre colegele mele vorbeşte la telefon…   Şi vorbeşte…  Şi vorbeşte…  Şi vorbeşte…   Şi vorbeşte…
          Trec 15 minute…   Ea tot vorbeşte la telefon…

          Pula mea, cu bărbat-su sigur nu vorbeşte…   Ce muiere normală la cap vorbeşte cu barbatu’ ei ceasuri întregi la telefon ?
          Mai trec 5 minute…  Ea tot vorbeşte…   Cu cine pula mea o fi vorbind, frate ???

          Încă 5 minute…  Nu, nu s-a oprit…  Şi-o fi povestind viaţa ?   Dacă abia a ajuns pe la vremea când a început să umble în 2 picioare, am belit pula !

          Încă 5 minute…  O fi ajuns la vârsta grădiniţei ?   Primul pupic dat unui băiat ?

          Încă 5 minute…   Prima zi de şcoală ?   Prima notă proastă ?

          Încă 5 minute…   Futu-i gâtu’ măsii, tot nu s-a oprit… Parcă totuşi nici cu amantu’ nu vorbeşte, că nu se pisiceşte, sau alte gesturi d-astea instinctive, pe care le fac femeile când vorbesc cu futacul…

          Iisuse, încă 5 minute…  Băi, deja începe să mă enerveze…   Mai bine îmi caut ceva de lucru…

          Încă 5 minute…   Ea tot vorbeşte…  Pula mea, eu dau în resemnare !

          Încă 10 minute…

           A dat Domnul !!!

          Nu mă pot abţine şi o întreb :
   – Măi, femeia lui Dumnezeu…  Ai vorbit o oră la telefon !!!   Ce sula lu’ Terente ai avut de vorbit atâta, că mor de curiozitate ?!?!
   – N-am vorbit o oră !
   – Măi, uită-te la ceas.
   – Aaah, sunt numai 55 de minute.
   – Aha…   Zi mă, ce ai vorbit ?   Ţi-ai povestit toată viaţa ?   Ai început de când erai pe jumătate spermatozoid, pe jumătate ovul ?  Ai povestit fiecare secundă în care dădeai viguros din coadă, înotând spre măreţul Ou ?
   – Nu, domnule, am vorbit cu o prietenă…
   – Ai cunoscut-o acu’ 15 vieţi şi te-ai apucat să-i povesteşti ce-ai făcut în celelalte 14 vieţi în care nu v-aţi întâlnit ?
   – Nu, măi…   N-am mai vorbit cu ea de vreo 2 săptămâni !
   – În pula mea….

          Plec de lângă ea, bodogănind şi apoi plângându-mă cu voce tare altei colege de birou :
   – Ce poţi să vorbeşti o oră la telefon, omule ?   Că eu aş termina de povestit toată viaţa în 15 minute…

          La care, colega mă loveşte sec sub centură :
   – Unii oameni au o viaţă interesantă…

          Băi, frate, da’ dacă nu erau celulare ?  Nu spun că sunt împotriva lor, şi eu apelez la ele destul de des…  Dar am spus prietenilor şi familiei să nu mă sune atât timp cât sunt la muncă, decât pentru probleme importante…  Nu mă sună mama să îmi spună să cumpăr pâine sau fratele să mă întrebe cu ce scor s-a terminat meciul de aseară…

Despre tzunoi
Sictirit pe viata. Mi s-a facut lehamite de ceea ce vad in jurul meu: pe cine promovam ca vedete, pe cine alegem sa ne reprezinte, etc.

2 Responses to Femeile ăstea…

  1. Ghizmo says:

    ce flux verbal evident la unii.. filozofau..

Lasă un răspuns

