ASL PLS … WTF ?!?!?!

         Partea I

 

       Acum puţin timp am vrut să testez o teorie…  Cât de mult contează într-o relaţie aspectul fizic al bărbatului…  Şi cât de importantă e potenţa lui financiară…   Oare femeile cred tot ce li se spune, dacă sunt atrase fizic de persoana pe care o văd într-o poză, reală sau nu…

        Zis şi făcut… Am căutat pe net câteva poze cu un mascul feroce… Da’ unul  “ adevărăciune ” , care emană testosteron de la un kilometru distanţă…  După îndelungi căutari am dat peste un catalog Calvin Klein din 1994…  Am selectat eu vreo 10 poze, una mai făţoasă decât cealaltă ( bineînţeles, cu acelaşi tip, doar nu-s tâmpit ! ) : în costum, ţinută casual, ţinută sport, dar cea mai tare era pe o plajă exotică, în costum de baie, lângă un Ferrari roşu ca focul… Ţin să menţionez că tipul e destul de celebru, dar în Mexic…

       Bun, acum aveam o faţă…  Mai trebuia să găsesc şi locul unde să defilez cu ea…

       Am ales un site de matrimoniale din America…  M-am gândit eu că aici voi găsi femei tunate, bunăciuni una şi una…  Prost am mai gândit !

       Am trecut apoi la completarea profilului…  Singur, decepţionat în dragoste, caut femeia vieţii mele, pentru căsătorie…  Am mai menţionat, de asemenea, că sunt fiul unui prosper om de afaceri, că am şi eu o afacere destul de profitabilă în domeniul muzical, că am cochetat o perioadă de timp cu modelingul, etc… Ce mai, bărbatul fatal !   Şi, ca să fie meniul complet, am mai băgat şi o poză cu  ” casa mea ”  din Malibu Beach, cu vecini numai unul şi unul…

 

       La câteva minute după ce mi-a fost verificat şi acceptat profilul au început să curgă cererile de băgare în seamă…  Ştiţi cum roiesc muştele la câc…  Scuze, la miere…  Nici nu se compară… Eram bombardat din toate părţile cu propuneri de găseală, sau să trecem  ” la privat ” , ca să nu vadă toate ţopârlanele ce vorbim noi…   ” Bună, ce mai faci ? Ne ştim de pe plajă, am vorbit de câteva ori… ” ( Hai, nu zău !?  Când pula mea am vorbit ?  Poate am vorbit pe plajă la Mamaia, sau la  ” Valuri ” , deşi mă îndoiesc… )    ” Nu ştiu dacă îţi mai aminteşti de mine, am lucrat ca secretară la studioul tău… ” ( Şi ce dracu’ făceai ?! A, gata, mi-am amintit… Împleteai ciorapi şi te-am dat afară că nu erai în stare să faci călcâiul ! )  Dar cea mai tare mi s-a părut următoarea :  ” Hy. Eu sunt Melissa, tipa căreia i-ai cerut numărul de telefon în club, acum vreo lună…  Locuiesc  ” a few villas down from you ” …  Ştiu că atunci ţi-am zis că am pe cineva, dar între timp m-am despărţit de el, pentru că mă gândesc numai la tine… ”   ( Serios ?!  Dacă eu stau la etajul doi, şi tu mai jos… Unde dracu’ ?!  La subsolul blocului, cu şobolanii ?  Acum vreo lună am cerut un singur număr de telefon la o femeie…  Vinde în piaţă un caş de oaie foarte bun…  Oare tu eşti ?! )

       În fine, m-am distrat foarte copios…  Dar, cum toate lucrurile bune se termină prost, într-o seară mi s-a înfundat…

       Primesc o cerere de chatuit  ” la privat ”  …   Fiind nerăbdător, nu am mai verificat profilul…   Şi, surpriză !!!

       O să redau conversaţia exact cum a avut loc, nu o voi traduce…   ( Sper că staţi destul de bine cu engleza )

Rick Griffin: whats up?
Jason T: everything’s just great
Rick Griffin: that’s good
Rick Griffin: u have a cam?
Jason T: what kind of cam ?
Rick Griffin: webcam?
Jason T: why are you asking?
Rick Griffin: might wanna c2c
Jason T: c2c…like getting naked ?
Rick Griffin: yah
Jason T: never done this before
Jason T: what’s your name on facebook ?
Rick Griffin: are you straight?
Jason T: yeah…
Jason T: are you a boy?
Rick Griffin: yah
Jason T: sorry man
Rick Griffin: why? would love to see u naked
Rick Griffin: ur hot
Jason T: thx, but …. it doesn’t turn me on at all
Rick Griffin: why don,t we try
Jason T: it makes no sense, why shoul i do something i don’t want to ?
Rick Griffin: ok im sorry that’s ok
Rick Griffin: coz ive been fantasizing how ur dick looks like
Jason T: it’s just a normal one
Rick Griffin: everytime i masturbate i think about you
Jason T: no shit
Rick Griffin: when i fuck my girlfriend i think about you sometimes
Jason T: you’re kidding me
Rick Griffin: no, im serious
Rick Griffin: ur really hot
Jason T: i appreciate that man
Jason T: i really do
Rick Griffin: wow thanks, i appreciated it more that you appreciated how i fantasize about you
Jason T: it’s just a circle of apreciation
Rick Griffin: lol, i actually got a pic of yours on my phone, i look at it sometimes when i mastubate
Rick Griffin: so can u pls grant my wish
i wanna see how ur dick looks like
Jason T: well…no sorry
Rick Griffin: i would really appreciate it
Jason T: nobody has seen my dick before
Jason T: besides ME
Rick Griffin: then pls let me
Jason T: i’m waiting for that special person
Rick Griffin: im hard right now, i thought you would grant my wish
Jason T: it can’t be possible
Rick Griffin: just flash it to me then im ok
Jason T: you just…don’t get it , don’t you?
Jason T: are you THAT special ?
Rick Griffin: ok fine im so sorry
Rick Griffin: i respect you
Jason T: peace man…power to the people !

( Pauză de vreo 10 minute…  Cred că a recitit conversaţia sau a facut o labă…  Cine dracu’ ştie ? )

Rick Griffin: oh so you’re still a virgin?
Jason T: guilty of this crime
Rick Griffin: haha, lol,
Rick Griffin: but how come, ur so hot
Jason T: i’m just curious about how big my balls can get
Rick Griffin: u should masturbate sometimes and cum to prevent prostate cancer
Jason T: are you serious….?
Jason T: shut up…you’re frightening me…
Jason T: how can i masturbate ? what’s the…procedure ?
Rick Griffin: just rub ur dick until u cum
Rick Griffin: how old are you?
Jason T: just 25
Rick Griffin: ur old enough how come u don’t masturbate
Jason T: i don’t know how man….teach me pls
Rick Griffin: just hold ur dick and slide ur hand up and down
Rick Griffin: maybe put some lubricant it would fell good
Jason T: lubricant ? like…oil they use for cars ?
Rick Griffin: hahaha, no! baby oil will do
Jason T: what the fuck, i have no kids, where should i get oil baby from ?
Rick Griffin: are you serious you don’t masturbate? or your just pranking me
Jason T: man, i’m serious…and you got me scared with that cancer
Rick Griffin: it’s not that you will have it coz u don’t masturbate, what i mean is you would have the risk coz you don’t masturbate or fuck at all
Jason T: oh, that’s a relief
Jason T: you should write a book about this !

       Şi aici am închis…

       Pentru cei care nu s-au prins, Rick Griffin este Andreşanca doi, sau, în cazul fericit, Naomi…

       Vreau să mai menţionez că imediat după această discuţie am dezactivat contul de pe site…  Cred că în veci nu o să mai fac experimente de ăstea !

 Partea a II-a

 

        V-aţi întrebat cum arată un site de socializare american în mileniul trei ?

         În traducere liberă : aşa sunt ei, când nu îi privim la televizor, ci pe stradă…

       Priviţi şi vă minunaţi…

       Din câte ştiu eu, şi în Românica e la modă fast-food-ul.

        Haideţi, că nu mai avem mult şi îi prindem din urmă…

        Puţin curaj, vă rog !

Despre tzunoi
Sictirit pe viata. Mi s-a facut lehamite de ceea ce vad in jurul meu: pe cine promovam ca vedete, pe cine alegem sa ne reprezinte, etc.

Lasă un răspuns

