Eu iubesc la tine… Tu nimic la mine ?

       Daca aş avea câte un bănuţ pentru fiecare dată în care am auzit o replică de agăţat depăşită…   Aş fi destul de bogat ca să nu-mi mai pese de ceea ce îmi iese din gură atunci când vorbesc cu o reprezentantă a sexului frumos…   Dar cum prostia altora nu se plăteşte…

E o zicală :  „ Prostul nu e prost destul, până nu e şi fudul ”  …

       Mergând destul de des prin cluburi şi prin alte locuri de socializare, mi-a fost dat să aud şi să văd ultimele tehnici de agăţat ale bărbatului modern…  De agăţat partenera de hâţa-hâţa…  Sincer, am realizat că la capitolul ăsta, eu abia am coborât din baobab şi încă mă scarpin cu piciorul stâng la urechea dreaptă…

       Aşa că m-am gândit să fac o culegere a celor mai de succes replici de agăţat  ( cine ştie, poate pe viitor îmi vor fi de folos )   …

 

Bun, să începem…

       Crezi în dragoste la prima vedere sau e nevoie să mai trec o data pe aici ?
       Îmi dai şi mie o poză de-a ta ca să am ce să-i arăt Moşului ca să ştie ce să îmi aducă de Crăciun ?
       Am învăţat cumva la şcoli diferite împreună ?

       Ajută-i pe sărmani…   Ia-mă cu tine acasă.
       Şi care ar fi şansele să capăt mai mult decât o conversaţie ?
       Vreau să îţi acord premiul  „ Tot-ce-vrei ”  şi ai câştigat dreptul la o întâlnire cu mine, cu toate cheltuielile incluse…  Acum, dacă îmi dai numele şi numărul de telefon ca să te contactez şi să poţi intra în posesia premiului…
       Eşti religioasă ?   Pentru că eşti răspunsul rugăciunilor mele.
       E ziua mea…  Ce zici de un sărut ? ( Ea : Chiar este ziua ta ? )  Nu…  Dar ce ai zice de un sărut, oricum ?
       Uite-mă că am apărut…  Acum mai ai 2 dorinţe !
       Sunt un urs polar uriaş !  ( Ea : Ce !? )  Am spart gheaţa !
       Am avut o zi proastă şi întotdeauna zâmbetul unei fete drăguţe mă înveseleşte…  Nu vrei să îmi zâmbeşti ?
       Ce câine drăguţ !  Ce număr de telefon are ?
       Scuză-mă…  Am observat că nu m-ai observat !
       Cineva să cheme poliţia…  Este ilegal să arăţi aşa de bine !

       Te-a durut cumva ?  ( Ea : Ce anume ? )  Când ai căzut din cer.

       O să mă săruţi sau trebuie să mint în jurnal ?
      Hai să mergem la mine acasă şi să facem ce o să le spun tuturor mâine că am făcut oricum.
       Mi-ai furat inima, dar nu-i nimic…  Mai am alta acasă, în frigider.
       Vreau să îţi dau satisfacţia de a mă refuza…  Haide, dă-i drumul !
       Ce îţi place să mănânci dimineaţa ?  ( Ea : De ce ? )  Ca să ştiu ce îţi gătesc mâine dimineaţă.

       Eşti aşa de mişto precum zic toţi băieţii ?
       Scuză-mă, vorbeai cu mine ?  ( Ea : Nu. )  Atunci, începe acum.
       De ce o fată drăguţă ca tine vorbeşte cu un idiot ca mine ?

       Tu eşti motivul pentru care am venit singur aici.
       S-ar putea să pleci în curând, pentru că celelalte fete sunt invidioase pe frumuseţea ta.

       Vocile mi-au zis să vin şi să vorbesc cu tine.
       Tatăl tău este un terorist, pentru că tu eşti o bombă.
       Doamne, ce mă bucur că nu sunt orb !
       Pe unde ai umblat toată viaţa mea ?

       Te numeşti cumva Maybach ?  Pentru că eşti tot ce-şi poate dori un bărbat.
      Ai cumva o relaţie ?  ( Ea : Nu. )  Primeşti cumva CV-uri ?
      A răsărit soarele, sau tu eşti cea care îmi luminează seara ?
      Nu mi s-a împlinit niciun vis până în ziua în care te-am cunoscut pe tine.
      Ai ceva pe spate…  ( Ea : Ce ? )  Aripi de înger.

       Ştiu că n-am nicio şansă, dar vroiam să aud un glas de înger.


       Ai nişte timp ?  Pentru că eu am spaţiul.
       Te pasionează pescuitul ?  Pentru că pe mine m-ai prins în plasa ta.
       Corpul tău e ca Ţara Minunilor, iar eu mi-aş dori să fiu Alice.
       Nu miroşi prea bine…  Hai să facem un duş.
       Pariez pe 20 de euro că te pot săruta fără să-ţi ating buzele. ( Ea : Ok, să vedem. ) După sărut : Ok, am pierdut…  ( Am rămas perplex când am văzut că sunt fete care chiar pun botul la replica asta…   Bine, poate doreau doar banii boului )

       Buzele tale arată foarte singure…  N-ar vrea să le întâlnească pe ale mele ?
       Mi-am cumpărat o canapea nouă…  N-ai vrea să o vezi ?
       Hei, aproape m-ai omorât !  ( Ea : Cum aşa ? )  Te-am văzut şi am uitat să mai respir !

       Telefonul meu e trist…  Ce-ai zice să-i faci cunoştinţă cu numărul tău ?
       Eu sunt Yin şi tu eşti Yang…  Ne potrivim perfect !
       Mai ai şi alte arme la tine, în afară de ochii ăştia ?

       Cumva numele tău e Vara ?   ( Ea : Nu, de ce ? )  Pentru că mă înfierbânţi foarte tare !

       Îmi aduci aminte de bunica, numai că cu tine nu m-am culcat…  ÎNCĂ !
       Te-am urmat până acasă…  O să mă păstrezi ?
       Cred că sunt în Rai, pentru că văd un înger !
       Replica mea de agăţat a fost publicată pe internet…  Vrei să o auzi ?
       Eu nu sunt aşa de înalt, dar acum stau pe portofelul meu.

       Ştiu că laptele face bine corpului, dar, la naiba, tu cât ai băut ?
       Mişto fustă…  Pot să ţi-o iau eu ?

       Corpul tău e alcătuit  90 %  din apă şi mie mi-e sete !

       Trebuie să sun în Rai şi să anunţ că şi-au pierdut un înger.
       Ştii ce ar arăta bine pe tine ?  ( Ea : Ce ? )   Eu !
       Eşti sigură că nu ne-am mai întâlnit în vieţi anterioare ?
       Sunt un hoţ şi am să-ţi fur inima !
       Bună, pot să-ţi cumpăr o maşină ?

       Fii unică şi diferită, spune DA !
       Nu sunt beat, ci doar m-ai ameţit tu.
       Bulă mă cheamă, dar poţi să-mi spui  „ Iubitule ”  .

       Salut !   Numele meu este Bulă, ţine-l minte…  O să-l strigi mai târziu !

       Arăţi exact ca a doua mea soţie.  ( Ea : De câte ori ai fost căsătorit ? )  O singură dată, până acum…


       Poţi să-mi dai şi mie indicaţii către inima ta ?
       Avem vreun prieten comun care să ne facă lipeala ?

       Pot să flirtez cu tine ?

       Unde ai umblat toată viaţa mea ?

       Ce-ar fi să îi faci o surpriză mamei tale şi să îi spui că diseară nu te duci acasă ?
       Bună !  Eu sunt un idiot !  ( Da, sunt şi berbeci care folosesc replica asta ! )
       Mai am 3 luni de trăit…
       Da, eu sunt…  Căutarea ta s-a terminat.
       ( În timp ce ea pleacă )  Hei, nu ai uitat nimic ?  ( Ea : Ce ? )  Pe mine !
       A, pe tine te ştiu…  Nu ai fost finalistă la  „ Miss România ”  ?

       Poate că nu sunt cel mai drăguţ băiat, dar sunt singurul care vorbeşte cu tine.
       Sunt nou pe aici, poţi să mă ajuţi să ajung în casa ta ?
       Cred că am probleme cu ochii…  Nu-i pot dezlipi de tine.
       Ai o hartă ?  Că m-am rătăcit în ochii tăi !

       Mama ta a fost o hoaţă ?  ( Ea : De ce spui asta ? )  Pentru că văd că a luat stelele de pe cer şi le-a pus în ochii tăi.
       Scuză-mă, dar cred că este timpul să facem cunoştinţă.
       Vorbim sau continuăm să flirtăm de la distanţă ?

       Tu dormi în braţele tale ?  ( Ea : Nu. )  Atunci, pot să dorm eu ?
       Poate că nu sunt cel mai frumos băiat de pe aici, dar nu uita că frumuseţea e trecătoare.

       Nu mai pot aştepta până mâine… ( Ea : De ce ? )  Pentru că arăţi din ce în ce mai bine !
       A ieşit soarele sau doar ai zâmbit ?
       La naiba !  Ai mai multe curbe decât un circuit de Formula 1.
       Salut !  Eu fac mai mulţi bani decât poţi tu să cheltui.  ( Sincer, mă cam îndoiesc… Lasă tu cardul pe mâna unei femei şi o să găsească ea pe ce să cheltuie banii, indiferent de sumă. )

       Ai un plasture la tine ?  M-am lovit la cap când te-am văzut.
       Am atâtea emoţii în faţa ta, încât mi-am uitat replica de agăţat.
       Scuză-mă, mi-am pierdut ursuleţul…  Vrei să te culci tu cu mine ?

       Şi lista poate continua destul de mult…  Dar, dintre toate, asta e preferata mea :

       Ziua în care te-ai născut, sigur era ploioasă ! ( Ea : De ce spui asta ? )  Dar nu era o ploaie normală…  Era chiar cerul care plângea, pentru că pierduse cel mai preţios înger !  ( Sincer, până termini tu de spus pomelnicul ăsta, tipa şi-a terminat băutura, a achitat nota de plată şi a şi plecat din club cu altul ! )

        Fetelor, v-aţi întrebat vreodată care e răspunsul cel mai inteligent pe care i-l puteţi da unui tip pentru a-i arăta că nu sunteţi interesate de el ?

        Ei bine, fiecare întrebare de asta de doi lei, poate primi un răspuns de milioane, care îl vor face pe masculul feroce ce musteşte de testosteron să se îndepărteze cât mai repede, cu coada între picioare…

Câteva exemple…

Pot să-ţi cumpăr ceva de băut ?
De fapt, aş prefera banii pe care îi dai pe băutură.

Sunt fotograf şi căutam un chip ca al tău.
Ce coincidenţă !   Eu sunt chirurg plastician şi căutam unul ca al tău, ca să văd dacă fac faţă unei provocări.

Bună…   N-am ieşit cândva împreună ?   Sau parcă chiar de două ori.
Probabil o singură dată…   Niciodată nu fac aceeaşi greşeală de două ori !

Cum de eşti aşa frumoasă ?
Probabil mi s-a dat la naştere şi frumuseţea pe care trebuia să o primeşti tu.

N-ai vrea să ieşi cu mine sâmbăta asta ?
Îmi pare rău, dar weekend-ul ăsta voi avea o durere de cap îngrozitoare !

Chipul tău întoarce multe priviri !
Iar al tău multe stomacuri !

Haide, nu fi timidă !   Invită-mă undeva.
Ok…   Te invit să ieşi afară !

Cred că te-aş putea face foarte fericită.
De ce?   Pleci ?

Ce-ai zice dacă te-aş cere de nevastă ?
Nimic…   Nu pot râde şi vorbi în acelaşi timp !

Pot să am numele tău ?
De ce ?!   Tu n-ai unul ?

N-ai vrea să mergem la un film ?
Îmi pare rău, deja l-am văzut.

Unde ai fost toată viaţa mea ?
Mă ascundeam de tine.

Cred că te-am mai văzut undeva.
Da, din cauza asta nu mai merg acolo niciodată !

E liber locul ăsta ?
Da…   Şi va mai fi unul liber, dacă te aşezi aici.

Cu ce te ocupi ?
Sunt travestit.

Trupul tău este ca un templu.
Îmi pare rău, azi nu se ţin slujbe !

Dacă te-aş putea vedea dezbrăcată, aş muri fericit.
Dacă te-aş vedea dezbrăcat, eu aş muri râzând !

Unde ai fost până acum ?
Unde voi fi şi de acum înainte…  În visele tale !

       Totuşi, trebuie să ştiţi că bărbaţii sunt foarte inventivi şi nu este exclus să fii agăţată de o replică mai mult sau mai puţin originală…   Încearcă totuşi să-ţi păstrezi indiferenţa…   O femeie isteaţă apreciază originalitatea şi nu efortul bărbaţilor de a memora nişte texte care nu le aparţin.   O femeie care ştie ce vrea de la un bărbat nu se va lăsa în veci agăţată cu clişee de genul ăsta…   Iar un bărbat sigur pe el nu foloseşte texte de ăstea pentru a intra în vorbă cu o femeie…

       Nu o să mă ascund pe după deget…  Sunt bărbat şi am şi eu anumite nevoi…  De aceea am şi eu 2 replici de agăţat pe care le folosesc şi care până acum nu au dat greş niciodată…  Replici pe care le folosesc numai când vreau să fac sport…   Sport la orizontală !

       P.S. : Ceea ce mă şochează pe mine la toată chestia asta, e că sunt destule dudui care  „ pun botul ”  la proverbele ăstea…  Bine, multe pun botul mai târziu şi pe altceva, dar asta e numai problema lor…

Despre tzunoi
Sictirit pe viata. Mi s-a facut lehamite de ceea ce vad in jurul meu: pe cine promovam ca vedete, pe cine alegem sa ne reprezinte, etc.

Lasă un răspuns

