Frământări existenţiale…

 

        Tot hoinărind pe internet, mă crucesc de problemele cu care se confruntă unii oameni şi cer răspunsuri şi indicaţii de la semenii lor mai şcoliţi.  Desigur, unele întrebări sunt destul de cretine şi merită răspunsuri pe măsură…

        Pot face hernie de la labă ?

     Depinde cât de tare te încordezi.

       Te poţi îngrăşa de la anticoncepţionale ? Prietena mea foloseşte şi s-a îngrăşat  foarte mult de când le ia !

     Hai să fim serioşi, e o abureală… Foloseşte scuza asta doar ca să se îndoape.

       Ce e de văzut în Amsterdam ?

     Frate, când zici Amsterdam, zici un singur lucru : De Wallen ( sau pentru necunoscători, cartierul cu felinare roşii ) … Uită de Muzeul Naţional Rijksmuseum, de centrul ştiinţific NEMO, de Muzeul Van Gogh…  Dacă te-ai născut sub o stea norocoasă, din acest cartier poţi achiziţiona la un preţ rezonabil şi nişte suveniruri pe care nu le vei uita toată viaţa : gonoree, sifilis, chlamydia…  A, să nu uit…   Mai e ceva de vizitat : celebrele cafenele, unde doritorii se pot delecta cu o „iarbă” de calitate…  Şi totul e perfect legal.  Dar nu cumva să vă pună dracu’ să fumaţi o ţigară normală pe stradă…  Puşcăria vă mănâncă !

        Ce mă fac dacă nu-mi încape pe penis ?

     Ce anume, prietena !?!?

       Unde găsesc chiftele cu câcat ?

     Bă, auzisem că-i criză…  Da’ nu mai bine puneţi mâna pe nişte maidanezi şi-i faceţi kebab, ca să savuraţi o adevărată delicatesă ?  Că de câcat suntem sătui, la cât ni se serveşte în fiecare zi ! 

        Cât de adânc trebuie să fie penisul introdus atunci când ejaculez, pentru ca sarcina să aibă loc ?

     După părerea mea, până în dreptul ficatului…

       Cereri de dat limbi în pizdă.

     Subsemnata …  Născută la …  Domiciliată în …   Solicit respectuos să-mi aprobaţi cererea de limbi în pizdă.  Cu respect.   Data şi semnătura

      Nimic nu mai învăţaţi la şcoală, fir-aţi a dracu’ de tâmpite !

       În cazul ruperii prezervativului, ce putem face ?

      Un singur lucru : cruce !

       Ce merge ca felu’ doi după ciorba de burtă ?

     După părerea mea, fasolea cu ciolan afumat.

       Cum se bagă prezervativul ?  Cu tot cu ouă sau fără ?

     Domnule Năstase, aţi fost rugat să vă abţineţi de la glume de genul ăsta !

         De ce strânge prezervativul ?

     Bine că eşti tu şmecher !

       Cum conving o fată să fac sex cu ea ?

      Dacă vreodată afli reţeta succesului, nu fi egoist, trimite-mi un mail !

       Dacă eşti pe ciclu şi te fuţi, poţi rămâne însărcinată ?

     Da’ cine dracu’ te fute dacă eşti la ciclu ?!?!?!

       Cum se pune prezervativul pe obiectul muncii ?

     Depinde…  Dacă eşti strungar sau şofer de autobuz, e mai dificil.

       Cum ştii dacă ai orgasm ?

     Prietenul tău se dă jos de pe tine şi adoarme.

       Cum îţi convingi iubita să-ţi sugă pula ?

     O dresezi ca pe câini : mai întâi ţi-o sugi singur şi ea se uită, apoi o pui şi pe ea…  Oricum, dacă ea deja o face şi tu o săruţi, e exact acelaşi lucru ! 

       Mă apără prezervativul de retard mintal ?

     Cred că deja e tardiv să îţi faci probleme…

       Dacă mă masturbez, penisul meu va creşte ?

     Da, dar după ce termini, se micşorează la loc !

       Are dracu’ ochii roşii ?

     De multe ori da, mai ales dacă întârzie pe la cârciumă.

       Cum se fute în cur o balenă ?

     Huh ?!?!  Mi-ai luat piuitul cu asta…
     Băi, sincer, nu ştiu…  Da’ când mă gândesc că balenoiu’ are o pulă de câţiva metri, parcă mi-e milă de balenă…

       Dacă continui să fac sex de 10 ori pe zi, pot avea probleme mai târziu ?

     Aşa sper…    Aşa ar fi drept !!

       Dacă îi intră degetul în pizdă, e virgină ?

     Depinde…  Dacă îi intră degetu’ până la cot, s-ar putea să nu fie.

       Ce se întâmplă dacă sugi pula ?

     O să fie un om fericit în plus pe lume…   Şi unul murdar la gură în plus.  

 
       Câţi centimetri poate să bage o femeie pula în pizdă ?

     De obicei, pe toţi…  

       Cum putem să construim o cuşcă Faraday ?

     Sânzi ?!?!  Iarăşi tu ?

       Cum să o păcălesc pe nevastă-mea şi să o fut în cur ?

     ” Ups, am greşit… Din cauza vitezei, dragă ! ”

       Ai băga vreodată picioru’ în pizdă ?

     Hmmm, nu…   Eu mă spăl în cadă.

       Adrese de curve de futut în Bucureşti.

     Da, ce să spun…  Fix în Bucureşti nu găseşti curve…

       Ce să fac dacă am penisul mai mic decât prezervativul ?

     Ha-ha-ha !  Îndeasă ceva pe lângă el, măcar să nu fâlfâie !

        Care e cel mai prost om din Zărneşti ?

     Geoană…  Mircea Geoană…  Bine, ăsta e cel mai prost om de pe mapamond.  Cred că nici nu reuşeşte să ducă lingura la gură, aşa e de tâmpit !

       Cazare hotel o stea, valea Prahovei.

     La stână, în Poiana Costilei…

       Bag pula, în general.

      Şi generalul n-are nimic împotrivă ?

       Caut femeie de pupat la pizdă.

     Sfatul meu : ia una la întâmplare…   

       Cum să-mi fac nevasta să-i placă limbile în pizdă ?

     Te speli ?   Inclusiv pe dinţi, ca să nu-i rămână fleici de ceafă de porc şi bucăţi de mititei în păsărică…

       Creme pentru a putea băga pula în cur.

     Am citit acum ceva timp că aia mentolată e bună…   Răcoreşte !

          Stau şi mă întreb… Voi vă gândiţi când scrieţi tâmpeniile ăstea pe net ? Nu de alta…  Mii de oameni le citesc şi se crucesc de inteligenţa debordantă de care daţi dovadă…

P.S. : Din câte observ, bărbatul român al mileniului trei are două probleme existenţiale : să fută în cur şi să dea limbi în pizdă… Băi, oameni buni, ce s-a întâmplat cu sexul normal ?  De poziţia misionarului îşi mai aminteşte cineva ?

Despre tzunoi
Sictirit pe viata. Mi s-a facut lehamite de ceea ce vad in jurul meu: pe cine promovam ca vedete, pe cine alegem sa ne reprezinte, etc.

4 Responses to Frământări existenţiale…

  1. Cosmina says:

    Buna sunt cosmina se ofera cineva o noapte gratis

Lasă un răspuns

