Igiena la români…

        Am observat la televizor o abundenţă de reclame la pasta de dinţi şi la periuţele de dinţi…  Cum protejează, cum pătrunde, cum atacă, cum ne fereşte, cum curăţă…  Ce să mai…  Mari descoperiri în domeniul ăsta !

       Pierzând vremea pe net, am dat peste un sondaj de opinie…  Bineînţeles, românii sunt pe primul loc la lucrurile negative şi pe ultimul la cele pozitive ( în Europa şi, în curând, în lume ) …   Sondajul zice cam aşa ( fac o selecţie ) :

1 din 10 români nu se spală pe dinţi niciodată…      NICIODATĂ !!!???  

şi

75 % dintre români schimbă periuţa de dinţi o dată pe an.

       Acum, dacă periuţa e ok şi nu stai bine cu banii, dar totuşi te speli pe dinţi, poate că nu are rost să o schimbi…  Alta e întrebarea…  De unde au ăştia bani de atâta publicitate ?
       E clar că cel care face mărţişoare are un profit mai mare decât marii producători de periuţe de dinţi…
       A face reclamă la periuţe de dinţi în România mi se pare acelaşi lucru cu a face reclamă unui calendar cu femei goale destinat poponarilor…

       Şi totuşi…  Parcă nici producătorii ăştia nu sunt nişte fraieri…  Nu aruncă banii pe fereastră aiurea.

      E adevărat că marea majoritate a femeilor se freacă pe dinţi cu altceva, dar, totuşi, bărbaţii ce fac ?!?!  Sau sunt eu de modă veche ?!?!?!

       Adevărul e pe undeva la mijloc ( şi dacă vă uitaţi la poză, poate vă daţi seama de ideea mea ) 😛

       Vă urez un  ” ZZZZZZZ ”  plăcut !    😛

 P. S. :  Să nu mă aprind prea tare şi să deschid subiectul legat de ceea ce folosesc românii pe post de aţă dentară sau apă de gură… 

Despre tzunoi
Sictirit pe viata. Mi s-a facut lehamite de ceea ce vad in jurul meu: pe cine promovam ca vedete, pe cine alegem sa ne reprezinte, etc.

Lasă un răspuns

