Feisbuc pentru to(n)ţi… Nu contează rasa, religia sau sexul… Nici măcar dacă trăieşti sau nu !!!

        Cum să vă zic…   Sunt copleşit de emoţie !!!!

       Astăzi am descoperit că una dintre personalităţile pe care vroiam să le întâlnesc măcar o dată  în viaţa mea şi-a făcut cont pe feisbuc !

       Când am accesat pagina, am vărsat o lacrimă ( poate chiar două ) şi am exclamat :  ” Mii de oase şi ciolane !!!   E chiar ea…  Sfânta Paraschivaaaa !!!! ”

        I-am cerut prietenia, dar încă nu a acceptat…   Dă Doamne să o facă !  Să putem avea o conversaţie unu la unu…

       Pentru cine nu ştie cine a fost Sfânta Paraschiva, o să explic pe scurt…

       A fost o femeie care a făcut mult bine…   De unde ştim asta ?

       Când cineva o întâlnea şi o întreba : ” Ce faci, ţaţă Paraschivo ? ”
       Ea răspundea invariabil : ” Bine fac… ”

       De aici şi până la a deveni o dileală naţională, n-au mai fost decât…  Caţiva ani…  Acum toţi ipocriţii care pretind a fi mari credincioşi, stau la coadă la pupat…

       Şi dăi şi pupă şi dăi şi pupă…  An după an, pupici…  Mii de pupici !  Desigur, totul cu un scop :  Să ne fie bine, să ne meargă bine în viaţă…  Culmea, însă, Paraschiva îşi vede de eternitatea ei şi românilor le merge din ce în ce mai prost, căzându-le felia de pâine pe jos, exact pe partea unsă cu margarină !

       Cred că, de dragul schimbării, ar fi mai productiv să facem câte ceva şi să lăsăm statul la coada pupăturii pentru alte popoare mai ipocrite decât noi !  🙂

 

Despre tzunoi
Sictirit pe viata. Mi s-a facut lehamite de ceea ce vad in jurul meu: pe cine promovam ca vedete, pe cine alegem sa ne reprezinte, etc.

One Response to Feisbuc pentru to(n)ţi… Nu contează rasa, religia sau sexul… Nici măcar dacă trăieşti sau nu !!!

  1. Ghizmo says:

    Ce-ar fi ieşit din comun? Am citit cartea lui Valentin Silvestru – Birlic şi pe facebook în loc de carte am dat de personajul ei – Grigore Vasiliu căruia fanii îi trimiteau like-uri şi comentarii în timp ce el îşi vedea de eternitatea lui 🙂 ;apoi mi-a plăcut f. mult interpretarea post mortem a lui Jim Carrey pentru Andy Kaufman din filmul Omul din lună – aici, la fel 🙂

    Eu unul nu am găsit la Sf.Cuv. Parascheva decât comunity page-ul de unde rezultă că reprezintă interesele comune ale mai multor persoane conexe ei – paginii; şi denumirea o arată ca nefuncţionând prin administrarea interesată a unui singur autor.

    De altfel asta chiar ar fi ieşit din comun dacă cineva şi-ar face cont pe nl. cuvioasei (poate vreo persoană cu misticism bolnăvicios); nu de alta dar a devenit Sfântă lăsându-şi averile în slujba îndemnului pentru desăvârşire adresat de Mântuitorul tânărului bogat; a devenit apoi model viabil prin exemplul personal şi minuni fapt ce a şi dus la canonizare.

    Nu cred că oamenii pot fi acuzaţi pentru că aşa văd ei credinţa şi o trăiesc aşa prin tradiţie din moşi-strămoşi; că ei mai văd în sfinţi şi persoane specializate în rezolvarea problemelor oamenilor. De altfel cuv. Mântuitorului „căutaţi mai întâi împărăţia cerurilor.. şi toate celelalte se vor adăuga vouă” se tot fac auzite în biserică dar nu se percep din cauza tradiţiei înrădăcinate.

    Personal, eu şi nu doar, în timpul studenţiei obişnuiam să mă alătur închinătorilor moaştelor Sf. Cuvioase mai ales când ruta dintre şcoală şi domiciliul instabil avea în cale şi Mitropolia. Pt. 5-10 sau 15 min. de stat la rând nu aveam ce să pierd (dimpotrivă) mai ales că atunci când suntem prinşi prin alte activ de agrement constatăm cu surprindere cât a trecut când ne uităm la ceas.

Lasă un răspuns

