Eu ştiu să mă distrez. Tu ?

     Hai să o luăm aşa…
     În general, când oamenii fac cunoştinţă, după primul salut încep să ceară unul altuia să se descrie… De ce !?  Nu se ştie…  Aşa simt ei în sufleţelul lor.  Să fie liniştiţi, să n-aibă vorbe la proces…

Bun.
      Ce faci când cineva îţi cere asta ?
      Apelezi la clişee, că nu merge bine conversaţia fără ele… Iar cel mai puternic dintre ele e ăsta :  ” Îmi place să mă distrez ”  …

” – Zi-mi despre tine…
– Păi, sunt o fire veselă, îmi place să mă distrez… ”

      Un fleoşc mai mare ca ăsta nu există…     Nu s-a inventat încă.

      În primul rând, trebuie să ştim ce vorbim, atunci când vorbim…

      În fond, ce înseamnă „Distracţie” ?

      Ştiu, pentru unii/unele înseamnă doar mersul în club sau la o petrecere… Atât ! Aşa au învăţat ei la şcoală : Distracţia = dat din cur şi băut ceva până cad sub masă…


      Distracţia, de fapt, nu înseamnă doar asta… Distracţie e orice activitate care te relaxează, care te face să te simţi bine…

      E normal să-ţi placă distracţia, căci altfel nu ar mai fi distracţie…

      E o contradicţie să spui ” Nu-mi place să mă distrez ” , tot la fel cum e o repetiţie dacă spui ” Îmi place să mă distrez ” …

E greu ?

Exemple similare:  Eu când beau apă, o înghit…

                                      Atunci când sunt în viaţă, eu respir…

                                     Când mă trezesc din somn dimineaţa, nu mai dorm…

      A, era să uit… Mai vine şi cu varianta  ” Eu ştiu să mă distrez ” …
      Sunt oameni care au făcut facultatea de distracţie !

      Cea mai buna replica la asta ar fi :  ” Ia, să te văd… Dă-i drumul ! ”

      A fost o perioadă când şi eu gândeam şi mă distram la fel, dar după o anumită vârstă…

      Pentru mine, uneori, distracţia înseamnă să răsfoiesc o carte, să ascult muzică, să urmăresc un film bun cu un pahar de vin roşu alături (maxim două – ce e mult strică… Nu de alta, băutura e precum dragostea: prea mult din una sau din cealaltă şi omul se îmbolnăveşte !) sau doar să stau cu familia sau alături de fiinţa dragă…

      Nu spun că sunt un sfânt…  Mai ies şi eu în oraş cu prietenii, mai merg prin cluburi sau la un grătar…  Dar nu simt nevoia să o fac mereu…  Uneori simt doar nevoia de relaxare…

      Asta îmi place mie, aşa mă distrez eu…

      GO AHEAD, HAVE FUN !!!!!!!!!!!!        LIFE IS SHORT !!!

Despre tzunoi
Sictirit pe viata. Mi s-a facut lehamite de ceea ce vad in jurul meu: pe cine promovam ca vedete, pe cine alegem sa ne reprezinte, etc.

One Response to Eu ştiu să mă distrez. Tu ?

  1. Dr. G says:

    normal – un cuv. pervertit pt. ei.

Lasă un răspuns

