It’s complicated…

      Atac acum subiectul principal al zilelor noastre… Cine nu are, e retardat rău de tot (aşa circulă vorba prin târg)… Contul pe feisbuc sau hi5  !!!!

      Fraţilor (şi surori, după caz) , nu o să înţeleg asta niciodată… Cum să existe aşa ceva ?

      Starea civilă : „Într-o relaţie” sau „E complicat” …

      Din câte ştiu eu (după neuronul meu obosit) , starea civilă poate fi de două feluri – căsătorit sau necăsătorit (nu includem aici şi variantele nefericite – divorţat/ă sau văduv/ă)… Cum ar fi să completezi un formular pentru o instituţie publică şi să scrii la rubrica respectivă : „Starea civilă : Singur, tocmai m-am despărţit de o vacă” ?!

      Dincolo de proasta inspiraţie a celor care au făcut site-ul, trebuie să observăm un lucru : majoritatea simt nevoia să specifice cum stă treaba în viaţa lor amoroasă… Mi se pare normal. Să ştie lumea cum să-i abordeze…

      De exemplu, e o mare diferenţă între „Într-o relaţie” şi „E complicat”  …

      „Într-o relaţie” nu-ţi lasă nicio speranţă… E tranşată problema… Discuţi de vreme, discuţi politică, dar n-o inviţi la o cafea, pentru că e …  „Într-o relaţie”  !!!

     Paradoxal, când treaba „E complicată”, de fapt, e mai simplu ! Cu cât mai complicat, cu atât mai bine ! 🙂 🙂  Înseamnă că e o pâine de mâncat… 😛

      Chiar, cum ar defini o fată relaţia complicată ? „El lucrează la FBI şi se văd pe ascuns ?” ;  „Are o relaţie cu tatăl ei ?” sau „Iubitului i s-a amputat … penisul…”  ?!? Habar n-am şi nici nu mă interesează…

      Oricum, dacă tot mergem pe linia asta, slăbuţe variantele pe care le ai de ales… Să fie, nene, multe ca să poţi să exprimi în ce ape te scalzi…

      Ar putea fi…

      Starea civilă : Trăim în acelaţi apartament…  Nu ştie că o iubesc.

                                  Ne plimbăm prin parc…  Nu facem sex.

                                  Căsătorit…  O bat în fiecare zi !

                                  Logodit…  Dar, vă rog, nu mai spuneti !

                                  O fac cu câinele meu…  De ce să nu experimentăm ?!

                                  Văduvă…  De când mă rog !

                                 Ne întâlnim mereu în staţie…  Nu mă cunoaşte.

      Aştept şi alte propuneri 😛

Despre tzunoi
Sictirit pe viata. Mi s-a facut lehamite de ceea ce vad in jurul meu: pe cine promovam ca vedete, pe cine alegem sa ne reprezinte, etc.

Lasă un răspuns

