Mare meci, mare !!!!!!

          Astăzi joacă iar echipa naţională a României… Cum care ? Da, avem şi aşa ceva… Şi mai e şi de fotbal (cică)… Deci diseară mă proţăpesc în faţa televizorului… Bine, la cum joacă în prezent echipa noastră „naţională” , prefer să mă uit la o cursă cu gândaci pe Animal Planet (consider că ar fi mai palpitantă)… Dar totuşi, nu am mai văzut de mult „naţionala” câştigând un meci, chiar dacă e împotriva unei echipe de bucătari, şi ce-or mai fi pe acolo… Măcar ăştia practică o meserie care le asigură traiul de zi cu zi, şi îşi cunosc lungul nasului… Nu ca ai noştri: „Calificarea nu e pierdută”… Poate ne vom califica la mondial când fotbalul se va juca nu pe goluri, ci pe liniuţe şi alte etnobotanice… Dar totuşi, cine ştie? Poate Lucescu… La cum jonglează Florescu ăsta cu mingea, mă face să mă cred şi eu în stare să pilotez… Cum ce? Avioane de vânătoare… Adică eu de ce nu aş fi în stare, dacă Floricică e un jucător constant de fotbal? Constant la ce echipa? Una de prin divizia B din Rusia… Dar mai nou, l-au dat afară şi de acolo… Cum să îşi mai permita ei să ţină la echipa lor de amărâţi o ditamai vedeta de talie mondială, care prinde constant echipa naţională? Revenind, că am cam luat-o pe arătură…

      Nu meciul e subiectul principal de discuţie, ci altul mai dureros… Mai dureros pentru milioanele de femei care iar vor fi neglijate toata seara… Pentru femeile care nu suportă să îşi vadă bărbaţii proţăpiţi în faţa televizorului, cu o bere într-o mână, cu cealaltă mână vârâtă până la cot în bolul cu seminţe, cu ochii beliţi pe sticlă şi cu urechile pâlnie la cei 5 prieteni care nu l-au mai vizitat de mult (cam de sâmbătă seară)… Sau pentru femeile care îşi trimit soţul cu găleata de gunoi şi să cumpere pâine de la chioşcul din colţul blocului… Soţ care, bineînţeles revine după vreo 3 ore, fără pâine, fără găleată, cu nasul roşu şi ohii tulburi… Că vezi, dragă, a trecut pe la bodega din apropiere (care e pe la vreo 3 staţii depărtare – vorba ceea atât de folosită la români: „Biserica-i aproape, dar drumu-i îngheţat… Crâşma-i departe, dar o să merg cu grija”)… Cum de ce!?!? Ca să facă „Procesul etapei”… Şi, în drum spre casă, l-au atacat nişte câini… Întâi le-a aruncat pâinea, dar câinii fiind mai mulţi, nu s-au săturat… Apoi a aruncat găleata, ca să-i sperie… Şi în scara blocului, a căzut pe scări… În nas…

     Dar nu e numai vina noastră, a bărbaţilor… O mare parte din vină o aveţi şi voi, sexul frumos… Fetelor, vă plângeţi că prietenul/iubitul/soţul pune pe primul loc meciurile de fotbal şi sticla de bere, sau iese cu prietenii la o terasă… De câte ori aţi făcut tot posibilul pentru ai distrage atenţia de la ecranul televizorului?

      Sfatul meu e următorul: Fă un duş şi scapă de mirosul de ceapă prăjită şi ulei ars; aranjează-ţi unghiile şi părul, dă-te cu un parfum şi aruncă pe tine un neglijeu mai transparent (dacă nu ai aşa ceva, merge şi un prosop înfăşurat în jurul trupului)… După asta, plimbă-te de câteva ori prin preajma lui… Nici nu ai nevoie de cuvinte… Vorba ceea: „Pula nu ştie carte!”  Dar voi nu ştiţi să vă ţineţi bărbaţii aproape.

     La meciul trecut, am aflat abia a doua seară că România a luat bătaie (IAR !!!! – nici nu mă mai mir)… Sincer, îmi doream doar ca echipa naţională să joace de cel puţin 2 ori pe săptămînă !!!! 😀 Deci fetelor, LUAŢI TAURUL DE COARNE (sau de altceva, după preferinţe) şi nu vă mai plângeţi in pumni !!!!

       Dar în seara asta nu fac nimic… Am auzit că e o emisiune interesantă pe Trinitas TV…

      V-am pupat.

       HAI ROMÂNIA !!!!!!!!!

P.S. : E 19:45, mai aveţi 2 ore… La treabă !!!!!!!!  :))))))))

Despre tzunoi
Sictirit pe viata. Mi s-a facut lehamite de ceea ce vad in jurul meu: pe cine promovam ca vedete, pe cine alegem sa ne reprezinte, etc.

Lasă un răspuns

